Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Hallå gubbs! go tur i lördags! den sluta lite klantigt för mig bara:hihi fick domen idag ev operation i veckan och 3 månader i gips:gnissla

p.s ja vann gokarten!

Det var som fan!
Vad hände? Brutet? spricka?

Du verkade ju inte allt för skadad i Lördags :va

Hallå gubbs! go tur i lördags! den sluta lite klantigt för mig bara:hihi fick domen idag ev operation i veckan och 3 månader i gips:gnissla

p.s ja vann gokarten!

nääääj fan va segt:(

tur att jag klara mig bättre, kunde inte sitta i soffan och glo på tv som innan, fick halvligga på vänstersidan. så mkt led jag:D

Det var som fan!
Vad hände? Brutet? spricka?

Du verkade ju inte allt för skadad i Lördags :va

båtbenet är av på 3 ställen:( , de roliga är att ja vann över kompisarna i gokarttuneringen på lörda kväll.:) :rofl

kerttu knäckte ju sitt förra året, det tog 3 månader i gips och 2 mån rehab.
Så humöret är på topp nu...

Ähh, det var ju kopplingshanden, det e ju lungt, han är uppe på hojen igen om en vecka o crossväxlar! "Pain is temporary..." :yoparty

haha a vi får se karin, de e ju iof min slogan på sh tröjjan:D

Last edited:
båtbenet är av på 3 ställen:( , de roliga är att ja vann över kompisarna i gokarttuneringen på lörda kväll.:) :rofl

Jävlar va surt!
Hoppas på att det läker snabbt då :tummenupp

Vilka sopor du måste ha kört emot på kvällen där :hihi

Knäckte båtbenet för ca 10 år sedan å då var det 3 mån i gips o två mån rehab (Motocross). Men det går fortare om dom opererar.
För 6 år sedan så knäckte jag det benet i handen som går ut mot lillfingret på 8 ställen (Skidåkning). Operation o 4 månader i gips o 3 månader rehab.
I höstas så knäckte jag det benet båtbenet ligger emot (Hockey). Det var bara en månad i gips men senorna i handen mår bra först nu 5 månader efter.

Knäckte båtbenet för ca 10 år sedan å då var det 3 mån i gips o två mån rehab (Motocross). Men det går fortare om dom opererar.
För 6 år sedan så knäckte jag det benet i handen som går ut mot lillfingret på 8 ställen (Skidåkning). Operation o 4 månader i gips o 3 månader rehab.
I höstas så knäckte jag det benet båtbenet ligger emot (Hockey). Det var bara en månad i gips men senorna i handen mår bra först nu 5 månader efter.

Drick mjölk :rolleyes: :hihi

@Sämsgård
Du är tillbaka långt innan sommaren är slut. Det finns massor kvar att åka när gipset borta. Såg helt sjukt ut hur din hoj slingrade med bakändan innan du kastades av men du var åtminstonde snabbast på banan innan, hehe. Krya på dig!

Sämsgård jag har lite grejjer som e bra:)...

när jag bröt mitt båtben var det läkt på 6 veckor...
läkaren trodde inte sina ögon när han tittade på röntgen plåten efter 6 vecker, å det var helt.

Fan va taskigt Sämsgård :(, Förhoppningsvis kan du köra med gipset efter ett tag, gjorde jag utan problem i somras. Försök få ett plastgips när du ska byta gips efter några veckor, då kan du klippa till o kapa det lite själv :yoparty (fick klippa till mitt så det gick o spela tv-spel :hihi)

Last edited:
Får jag låna din hoj i sommar då Classe :rofl :fyllisar :banana

:finger

Fan va taskigt Sämsgård :(, Förhoppningsvis kan du köra med gipset efter ett tag, gjorde jag utan problem i somras. Försök få ett plastgips när du ska byta gips efter några veckor, då kan du klippa till o kapa det lite själv :yoparty (fick klippa till mitt så det gick o spela tv-spel :hihi)

hehe får kolla de, fick inte du operera in ett stift i handen?

de har ju hänt mer med din hand än michael jacksons ansikte!:D , jag ska få besked nu på "morran" om det blir operation får väl ta å hoppas på det.

fan va surt å missa alla läger!:kryckor

Last edited:

p.s ja vann gokarten!

Nämen vafaaaaaan!! Inge vidare nu tycker jag synd om dig!
O inget sa du på msn förut heller din skurk:arsele

shit vad tråkigt sämsan men vi kan ju åka tillsammans
min hoj blev stulen i sön-tis så jag kan ju åka på din.
du kan ju va min bitch asg ;)

Hittade denna på tuben Lördag 4/4-09

[YOUTUBE-ID]PaFzIcdBJ3o&feature[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...