Fast Markan är ännu länre omväg för oss i Västerås, blir det av så blir det Rytternevägen ned till korset.
Frågan är blir det för tidigt för er 10:30 förbi Rytterne mot korset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast Markan är ännu länre omväg för oss i Västerås, blir det av så blir det Rytternevägen ned till korset.
Säg det som det är "hsb" elhar andra planer för dig imorgon
![]()

hahaha "hsb"= hon som bestämmer![]()
jag och Gabor får göra en hemmasnurr tillsammans med tuc tuc gänget ?

Frågan är blir det för tidigt för er 10:30 förbi Rytterne mot korset?
Jag hakar nog gärna på mot sthlm om det är ok? Är rytternekorset 10.30 spikat eller? Ni som är från Västerås, ska vi ses innan i stan för gemensam körning mot korset eller tar sig folk dit var försig?
MVH Robban
Precis vad jag undrar aRWe guden har inte svarat på det ännuDet var det jag menade tidigare, isåfall bör de ÅKA senast 10:10 från Stationen, men hör du inget annat i tråden så kommer jag och SGM vara där tills dess, jag ansluter upp vid Markan och drar mig mot korset.
Vi spikar, frulle 10.00 (spik) på Markan - 10.30 korset 252/56 - där väntar vi upp JackDaniels (om inte han kommer och tar frulle med sin fina Ducce).
Jag åker, Sportis, JackDaniels och min polare på Viffern - har vi några mer?
Att åka motard är ingen ursäkt, resan till Rosenhill går på diverse mindre 90- och 70-vägar - och jag tar det varligt.Väl vid bulten får ni gasa av er bäst ni vill.
![]()
/J
.. 
Varför vela Robban, klart du skall med! Jag vill lyssna på 1098:an...
Snart bär det av mot Markan för lite frulle i morgonsolen, jäääädrar vilket väder det verkar bli!
Ses där!
/J
men nu är jag på väg till garaget och hämtar hojen, sen tanka å lite annat.. dyker nog upp på markan vid 10.00! Kör försiktigt
för nuvarande hoj var inte så bekväm upptäckte jag idag haha
och ha en bra kväll!Tack för en grym dag ni som var med till bultenDet var riktigt shysst väder, fina vägar och goda räkmackor på rosenhill
![]()
Nu sitter jag med en kall öl och känner mig helt mosad i kroppen, blir det flera långturer av denna kaliber måste jag köpa en guldvingeför nuvarande hoj var inte så bekväm upptäckte jag idag haha
![]()
Skål på er allesammansoch ha en bra kväll!
MVH Robban
Lasse som knäppte kort..tror inte vi fastnade dock..edit, Kribbe fastnade på sin vfr på en av bilderna![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201989
Och här fastnade Jack Daniels samt att jag tycker det ser ut som SGM framför "subban"
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202009
Fick även lasses bild på mig, men den var tyvärr suddig..


Hej, säsongen är i full gång och jag funderar på att testa på gruppkörning.
Har bara en liten fråga, hur mkt svinas det på en skala 1-10 ?
1: Kör lagligt hela tiden
5: Gasar på krokiga vägar i "touring-stil"
10: Kör jäärnet överallt och snutjag då och då.
Bara en fråga, inte för jag vill åka #10 men #1 kan jag ju ta V40n till så sitter jag iafalla bekvämt![]()
Hej, säsongen är i full gång och jag funderar på att testa på gruppkörning.
Har bara en liten fråga, hur mkt svinas det på en skala 1-10 ?
1: Kör lagligt hela tiden
5: Gasar på krokiga vägar i "touring-stil"
10: Kör jäärnet överallt och snutjag då och då.
Bara en fråga, inte för jag vill åka #10 men #1 kan jag ju ta V40n till så sitter jag iafalla bekvämt![]()

Hej, säsongen är i full gång och jag funderar på att testa på gruppkörning.
Har bara en liten fråga, hur mkt svinas det på en skala 1-10 ?
1: Kör lagligt hela tiden
5: Gasar på krokiga vägar i "touring-stil"
10: Kör jäärnet överallt och snutjag då och då.
Bara en fråga, inte för jag vill åka #10 men #1 kan jag ju ta V40n till så sitter jag iafalla bekvämt![]()
Vad har du att förlora på att testa mer än lite tid och bensa?Passar det inte så har du iallafall testat! Bara att dyka upp![]()
Numera har jag faktiskt vritt' rullen i bött' flera gånger.
( 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |