Garagefika

Kanske oxå dyker förbi. :) Beror lite på Masen och hans kottars träning osv. Vi får se! Men ni får fan inte käka upp allt fika... IFALL ATT... :tungan

(Men ungar behöver ju snabba kolhydrater efter träning, så jag ska nog lyckas med Mission Fika... :D )

Men va faaaaan dyk upp nu !
Finns saft till junisen.
Nja, det är lite mycket nu och den närmaste tiden så vi får se...
Fast jag ska nog ta mig förbi och kolla dina snickarfuckoprojekt.
Jag har lite grejor som behöver fixas.

Ta med barnet!! :tummenupp

Njae, träffa andra mc-folk gör jag på hojen och det är inte direkt rekommenderat att ha knodden i Babybjörn när man kör hoj... :gnissla

Men barnvakt är kirrat, jag har redan bokat in mig på att åka och säga hej till lite folk på McD Svea så jag kommer nog förbi Puckens garage först. :yoparty

Och ibland brinner det i huvvet... satt här och tänkte att det var idag men icke, det är ju om två veckor.
Men skall nog se till att ordna barnvakt till dess också.
Ikväll blir det McD däremot. :)

Och ibland brinner det i huvvet... satt här och tänkte att det var idag men icke, det är ju om två veckor.
Men skall nog se till att ordna barnvakt till dess också.
Ikväll blir det McD däremot. :)

Du tänker SÅ.....

mina barn ska oxå till Donken ikväll.....utan hoj iofs........

Låter trevligt! Är alla välkommna?

Hehe... Fiiiika... nice... :P

17e sa du.
Ska nog se till att man kan dyka upp.

Är vädret bra så tar jag värstingmotherfuckingskoter125an och brassar dit :banana

Typischkt...den 15 april sitter man i Skottland.

Får väl helt enkelt hälla upp en extra wirre medans du...ehrm... agerar dagisfröken :D

17e sa du.
Ska nog se till att man kan dyka upp.

Är vädret bra så tar jag värstingmotherfuckingskoter125an och brassar dit :banana

NEJ den 15 efter 17 !

Kom och bööörna du också !:D

Last edited:
Back