2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"

Bra artikel för den som vill veta mer http://www.hemmetsjournal.se/Medicin/Medicin-och-halsa/Jag-har-tagit-hundratals-antibiotikakurer-/ Se även läkarens kommentar.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill köra hoj utan att pneumonix flera.
Grattis tvålen du är den första jag sett förutom mig själv som luxat axeln bakåt.... Det suger hårt och rehab är lång och smärtsam. Lycka till och bit ihop
Oj, lät konstigt det där, du får gärna förklara om du har lust.Typ 17 benbrott.
Skulle visst vara lam vid 16 års ålder, så jag började köra båge.
Vetefan, men roligare hade jag i alla fall. Benbrotten kommer mer som en bonus nu.
Tack!
Fyfan ja, det är ingen dans på rosor...
Är lite nyfiken på hur det är för dig idag.. Har du t.ex fått invaliditetsersättning? Hur är rörelserna nu? vad kan du göra/inte göra osv..
Tacksam för svar![]()
Oj, lät konstigt det där, du får gärna förklara om du har lust.
Jag vet inte vad jag ska säga.. jag beundrar din inställning, annars vet jag inte alls vad jag ska säga.Jag var i en trafikolycka vid 16 års ålder.
Ingen fattar väl riktigt hur jag överlevde. Ryggen blev ganska illa skadad, Alla läkare sa att den skulle fortsätta braka ihop, vilket den har gjort.
Däremot har jag inte blivit lam, vilket många trodde, jag nöjer mig med ständig värk och sporadiska fysiska krascher.
Jag blev så trött på allt jidder och kanske lite självdestruktiv, samt att jag alltid gillat att köra hoj, så därför blev det så.
De övriga benbrotten är idrottsrelaterade, även med hojar inblandat.
Sen har det varit lite cancer å sånt, men jag kanske klarar mig, vi får se.
Hoppas det redde upp det hela.
Jag vet inte vad jag ska säga.. jag beundrar din inställning, annars vet jag inte alls vad jag ska säga.
Kämpa på..![]()
Det gör ont som fan i min armbåge när jag rätar ut armen.
Jag vet vad felet är *överansträngning* men hur blir jag av med det?
Ska köpa nån bedövningssalva imorrn men är tveksam till att det fungerar på detta?
Jahapp, nyss hemkommen från lassa efter bihåleoperation.
För er som inte har gjort en sån, eller vill ha smaskiga detaljer:
Det känns som en grobian har knullat mig i näsborrarna med en rasp!
Det formligen forsar ut blod, jag har huvudvärken från hell, och jag har inte ätit sedan i går...
Har du några bihålor kvar att hyvla i snart?
Bra tråd! Jag känner mig sjukast i världen och måste få skriva av mig.
För 1år 9mån sen slogs axeln ur led bakåt. I tisdags förra veckan opererade jag mig på danderyd.
Fick citodon enda fram till i fredags men eftersom jag hade så brutalt ont (sov inte en blund på 3 nätter) åkte jag in igen och fick oxycontin och oxynorm (starkt smärtstillande morfin preparat för svårt cancersjuka med kraftiga smärtor). Nu känns det ju heölt klart bättre, men jag somnar typ 4 gånger per dag, är ganska borta och känner mig miserabel.
Som kuriosa kan jag berätta att det först var meningen att det skulle va en titthålsoperation, det slutade dock med att dom fick snitta upp axeln på framsidan (10 cm långt) och hamra in små krokar på axelkulan, i dom sydde dom sedan fast mina avkortade ledband i. Önskar verkligen inte den här smärtan till min värsta fiende![]()
För att toppa det lite så kommer jag vara sjukskriven från mitt jobb i 6 veckor, inte få lyfta armen på 6 månader, inte köra mc på 9månader.
Så, nu har jag gnällt färdigt, trösta mig lite nu!
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |