Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Håller med i allt beröm.
Jäklar vilket jobb ni lägger ner på era hojjar.
Men så blir de ju snygga också.

Är det bara jag som har problem att se Tallstrecken? eller de kanske ligger under pinstripsen? (Sorry m1cke, kunde inte låta bli)
Men hallå!! Är det bara jag som ser tallstrecken eller? Det är ju det nya! Snart kommer Tomas och Saeco pimpa sina småmoppar med det, det är istället för kolfiber! Jag lovar![]()
Va fan, e jag dum i huvudet eller? Fattar inte vad ni menar, vad för jäkla "tallstreck", vad är det???![]()

Ni har verkligen fått fina braxar, allihop. Så här såg min ut efter en tur på Bogan idag. Notera det härligt limegröna kåpglaset!
Inga probs att åka där, förutom lite fuktig och kall väg. Blev förståeligt nog i relativt lugnt tempo.
Mat finns på ICA eller liknande affär. Kör försiktigt det är kallt ute.Alla rådjur på Bogesundslandet ser numera ut så här....![]()

men ändå!
Så att vi slipper bli Deerhunter som Nilax! Vi kanske skulle skramla ihop lite kulor till att bjuda på utdelning av gratis preventivmedel för rådjur o annat småvilt.![]()

|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin