Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag ringde på den annonsen åt en kompis så sa han att hojen var såld!
? Jag står inte med händerna i fickan och det gör inte resten av sporthoj heller.
.
Tur att man inte står i begrepp att sälja hojen, det ska fan våga sig på en annons på blocket i dessa tider.![]()
sledgehammer hade ju inte fel eftersom han inte påstått att annonsen inte var bluff.
Det enda han vill få fram är att inte döma ut någon innan man har alla kort på bordet. Ska det vara så svårt att fatta?
Känns som högstadiefasoner, en säger nåt och resten hänger på utan att själv ta reda på fakta.
Hur kan ni INTE fatta att sledgehammer inte säger att annonsen är äkta. Han bara förfasas över lynchmobstilen.
Vad gjorde du då? Skickade ett mail till blocket efter att ha läst några inlägg? Judge dredd släng dig i väggen....
Och vad är problemet i övrigt? Sålde min 929 för 39 lakan, ca 7000 under det lägsta jag fann på blocket. Inte fan fick ja nå hatmail eller otrevliga samtal.
hehehe... Nä hade du fått hatmail för det så hade jag blivit snopen. Jag funderar på att köpa en 929 så småningom och ska jag ge 39k så ska den f_n vara i "mint condition" och med en hel del tillbehör![]()
Tyvärr finns det tydligen idioter som betalar 50k för en 929a för annars hade väl inte folk satt ut sina gamla "klenoder" för sådana hutlösa priser.
Begagnat MC-marknaden knows no boundarys, it seems.
hehehe... Nä hade du fått hatmail för det så hade jag blivit snopen. Jag funderar på att köpa en 929 så småningom och ska jag ge 39k så ska den f_n vara i "mint condition" och med en hel del tillbehör![]()
Tyvärr finns det tydligen idioter som betalar 50k för en 929a för annars hade väl inte folk satt ut sina gamla "klenoder" för sådana hutlösa priser.
Begagnat MC-marknaden knows no boundarys, it seems.
ska du köpa en i mint condition med tillbehör osv lär du ju få vänta något år till ser det ut som. Vad ska du begära för din egen klenod då?
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |