Öppet hus Yamaha Store!

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
Hej alla! den 28/3 och den 29/3, kl 10-16 är det öppet hus på yamaha!:yoparty
Massor av bra erbjudanden! och ja, vi bjuder på fika.
Vi ses!

Spikat, hoppas man kan ta bågen dit. :)

Läge för vårmönstring månne, vad säger grabbar&tjejer från söööööping?

/J

Dyker gärna upp om det inte kommer något annat emellan, även fast jag har svikit Yamaha efter 4 år som märkestrogen :brinnerup .. Men ni har ju annat kul i butiken också, typ hjälmar, kläder osv, för att inte tala om crossar m.m. :tungan

/Robban

Dyker gärna upp om det inte kommer något annat emellan, även fast jag har svikit Yamaha efter 4 år som märkestrogen :brinnerup .. Men ni har ju annat kul i butiken också, typ hjälmar, kläder osv, för att inte tala om crossar m.m. :tungan

/Robban

ajdå, så du har inte kvar din svarta r6:a? :)

ajdå, så du har inte kvar din svarta r6:a? :)

Nej fan jag har ju inte det, bytte bort den efter mycket funderande fram och tillbaks. Det var en grym hoj, men den nya är rätt okej den med, måste variera sig lite ibland :tummenupp ..

Har du kvar R6:an då?

Nej fan jag har ju inte det, bytte bort den efter mycket funderande fram och tillbaks. Det var en grym hoj, men den nya är rätt okej den med, måste variera sig lite ibland :tummenupp ..

Har du kvar R6:an då?

Jo precis ;) japp, jag har kvar den. Tänkte byta nästa år. ska köra ett år till på den. så får jag se:)

vaför inte åka till båda :tummenupp, dom som vill höra hur nya r1an låter o ev provköra se till att komma

Nästan så man skulle åka ut bara för att få höra r1:an :D
Mer aktuellt för mig kanske, kommer ni ha någon xj6:a som kan provköras?

Mvh

Vilka hojar finns för provkörning om man har A med begränsning kort?

Trevlig tillställning...gott med korv, lite tjöt med min hojlärare (Mats) och lite lätt dreglandes på nya R1:an, som skapar ett inte helt oförsumbart habegär.

Sprang på lite trevligt folk gjorde man med, av hänsyn till deras familjer så har jag verkligen gjort allt i min makt att hålla deras identitet hemlig. :rofl
Tuktukdrömmar, och en som kanske byter ned sig ytterligare i storlek... :hihi

Kul att tjöta lite. :)

Sprang på arwe senare på den där "andra" affären och uppehöll honom alldeles för länge med SHK-tjöt, trevligt! :)

/J

Bifogat

• tuktuk-gabor.jpg
    tuktuk-gabor.jpg
    140.4 KB · Visningar: 57
  • moppe-sportlover.jpg
    moppe-sportlover.jpg
    114.3 KB · Visningar: 55
Last edited:
:)

Sprang på arwe senare på den där "andra" affären och uppehöll honom alldeles för länge med SHK-tjöt, trevligt! :)

/J

Jag gjorde nog mitt bästa och drog mitt strå till stacken:)

Hann inte till Yamahastore idag så det får bli imorgon.

Trevlig tillställning...gott med korv, lite tjöt med min hojlärare (Mats) och lite lätt dreglandes på nya R1:an, som skapar ett inte helt oförsumbart habegär.

Sprang på lite trevligt folk gjorde man med, av hänsyn till deras familjer så har jag verkligen gjort allt i min makt att hålla deras identitet hemlig. :rofl
Tuktukdrömmar, och en som kanske byter ned sig ytterligare i storlek... :hihi

Kul att tjöta lite. :)

/J

:D jag fick till en ordentlig dubbelhaka på bilden iallafall.Hojen duger som parkbänk men inte mer!!! Not my coup of tea!!!!

Att man skall se så "fånigt" glad ut..och då sitter man på en Aeroxmoppe bara..:D

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu