Ink & Drink. 21e Mars 2009

my god har vi hamnat på dagis nu igen!? vem fan bryr som om den jävla bananen, och att folk ens härmar den ute på fyllan. Japp, d e bara 14isarn och slagt som fattas! :näsblod :rolleyes:

Erkänn nu att man måste bejaka sitt barnasinne:tummenupp

Vi var ju inne på ditt jobb idag och skulle muntra upp dig med en dans men du var ju inte där:(

Erkänn nu att du dansar bananen framför spegeln hemma:)
Vi var ju inne idag på ditt jobb och skulle muntra upp dig med en dans men du var ju inte där:(

hahaha antingen så va ni där innan ja börja eller under min lunch. ni lyckas tydligen alltid pricka när jag inte är där. :D

Denna tråden börjar luta åt att det är färdigpratat. Om ni ska kasta skit/munhuggas så gör detta via PM eller varför inte IRL.
Ämnen som hade passat i en annan tråd eftersom de inte handlar om Inc & Drink ska inte vara här. Starta nya trådar till nya ämnen.

Tagga ner eller så stängs tråden.

/Mr Moderator

Last edited:
Denna tråden börjar luta åt att det är färdigpratat. Om ni ska kasta skit/munhuggas så gör detta via PM eller varför inte IRL.
Ämnen som hade passat i en annan tråd eftersom de inte handlar om Inc & Drink ska inte vara här. Starta nya trådar till nya ämnen.

Tagga ner eller så stängs tråden.

/Mr Moderator

spamma här som spamma någon annanstans? inc & drink har ju ändå redan varit...

grattis hoppas du blev nöjd då blir det inte åka på ett tag ?

Ja jag blev jättenöjd :) Haha jodå just nu är det bara vädret som stoppar mig från att åka :P

Grattis, hoppas det blev bra o att de inte gjorde så ont:D :D

Var inte så farligt faktiskt, trodde det skulle göra mer ont!

Då var oskulden tagen. Gjorde det ont? Blödde du mycket? :yoparty

Haha jag vet inte om jag blödde mycket, fega lite och kolla inte alls på när han höll på :P

Hon gnydde en gång, men var en redig kämpe under processen. :tummenupp

Hehe kul att du kom :) Ja jag tyckte jag var rätt duktig faktiskt :yoparty

Ja jag blev jättenöjd :) Haha jodå just nu är det bara vädret som stoppar mig från att åka :P

Haha jag vet inte om jag blödde mycket, fega lite och kolla inte alls på när han höll på :P

men då får du vara med i morgon o åka juh

Och när får vi se bilden då? Du lovade ju :(

*/ ?>
Back