Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Mars. Snart är det tajm. Hoppas att vi har tur med vädret på onsdagarna som förra året. :banana

När är första onsdagen med hojjväder tror ni?

25/3 olsson:tummenupp

?

?

?

?

Mars. Snart är det tajm. Hoppas att vi har tur med vädret på onsdagarna som förra året. :banana

När är första onsdagen med hojjväder tror ni?

25/3 olsson:tummenupp

26/8 Air:en sann pessimist Tisdag med snöstorm ute... :huvet SATAN !

?

?

?

Var ute och prövade maskinen lite i går. tort och fint på de lite större vägarna.

Någon annan som dammat av leksaken än?

Fan, nu är det nära! Snart är våren här.
Nu är det hög tid att få på blinkers o skylthållare på hojen! :)

:( min startade inte idag.....:(

Dåligt batteri tror jag, för det knäppte inte ens i hojen när jag tryckte på knappen. Jag har laddat batteriet och fått grönsignal från laddaren för 10dagar sen men idag hända NADA. Inte ens tutan orkade den dra runt...
Så nu är batteriet på laddning IGEN. Jag som hade ett par timmar över och solen som BARA BOMBADERAR huddinge....:huvet

två timmar visst borde det räcka som laddningstid ?

:( min startade inte idag.....:(

Dåligt batteri tror jag, för det knäppte inte ens i hojen när jag tryckte på knappen. Jag har laddat batteriet och fått grönsignal från laddaren för 10dagar sen men idag hända NADA. Inte ens tutan orkade den dra runt...
Så nu är batteriet på laddning IGEN. Jag som hade ett par timmar över och solen som BARA BOMBADERAR huddinge....:huvet

två timmar visst borde det räcka som laddningstid ?

Har du blivit av med vänsterbenet eller:hihi

Hur visste du det ??
:tuttar

hehehe jag kickade och kickade och kickade.....gav upp!:glömdet

Men nu klockan 20.00 var hojens batteri tillräckligt starkt....:yoparty
Så då var frågan åka eller inte ?
ÅKA !!!!!

SÄSONGSPREMIÄR:yoparty :banana

Härligt !!

Har du blivit av med vänsterbenet eller:hihi

Håller det här fina vädret i sig så är jag väldigt sugen på att dra ut och köra någon helg (dvs. så fort jag har listat ut varför hojfan skrapar i lådan på första växeln) Förmodar att det finns fler trasiga själar här inne som också skulle kunna tänka sig det?:banana

idag på förmiddagen blev det lite braap braap :tuttar Men det känns att det var längesen, kändes lite ovant:yoparty

Skönt, var själv lite sugen på att köra men kände inte att jag hann, kanske imorgon om det inte är piss väder och jag är tillräckligt nykter, skål.:fyllisar

idag på förmiddagen blev det lite braap braap :tuttar Men det känns att det var längesen, kändes lite ovant:yoparty

Samma här, fast jag drog en rövare till kistaspåret med WR:n. Goddamn säger jag bara, vad nice det var att få slanga lite asfallt igen :D

Om det är någon som är sugen på att åka så hojta till på msn oblic_(a)hotmail.com

Tjabba, var det dig jag såg i lördags i Tyresö, vid myggdalsv. ?

Funderar på och ta en liten premiär tur i helgen /om vädret tillåter och man inte ligger bakfull..

Last edited:
rykten säger att SPIKEN cyklar till skolan på en rosa cykel.. mina källor jobbar på bildbevis at the moment..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon