Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ser ut som att dom tar i mycket mindre när dom ska dyrka upp sitt eget lås i video 2... om man jämför med video 1.
Haha dom ser rätt roliga ut när dom tar i med bultsaxen![]()
på han den där jeans-tarzan som står/hoppar och tar i för kung och fosterland.. 
Har nu beställt och betalat via mail(paypal), får allt nästa vecka. Tog kittet med en Uber IV kedja, lås och ankare.
Vad kostade det med frakt och allt?
Om man kan nöja sig med en skivbromslås så kan jag varmt rekommendera detta..
http://www.youtube.com/watch?v=UzdwGS1vxXo
Lite kanske OT, men vad har ni för självrisk på stöld? Ja menar att pröjsa 230 pund på ett lås, som de kanske bryter sönder och ändå stjäl hojjen. Är det värt?
Vi har iaf. 150€ självrisk på stöld, så för mig får dom ta hojjen om dom vill.![]()
Min är även import, så ja får mera från f.bolaget än vad jag betalat för den.![]()

Imed att jag bara är 19år så har jag självrisk på 8 papp, plus att även om jag blir av med den och får pengar tillbaka, så kommer det vara svårt att hitta liknande i samma skick, plus att jag måste göra om allt arbete och vänta på pengarna.
Blev av med min bil i juni förra året, hela sommaren utan bil när man är 18 är inte kul. Fick ersättningen i augusti. Så har ingen lust att det skall hända igen.
Och JA jag Vet att om dem vill ha min cykeln så tar dem den oavsett vilket lås jag har.![]()
Vad kostade det med frakt och allt?

Men ere inte lite punschigt att lägga fetaste kedjan på framhjulet??
Om den är så bra som dom säger så lär det gå snabbare att skruva av framhjulet ju, eller överhuvudtaget att låsa fast I hjulen? Det är väl ändå själva hojen skurkarna vill åt?
Varför låser ni inte genom ramen undrar jag, den sågar man ju inte gärna sönder.
Iofs kanske inte alla kommer åt så superlätt, men vill man ha kvar sina saker så får man väl anstränga sig lite och hitta något sätt. Kanske göra något litet snyggt hål i någon kåpa som man kan föra genom kedjan i eller så.
Typ lika som att man låser sin yttredörr eller låser bilen efter sig??
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |