Brunchställen i Sthlm

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nån som har koll på trevliga brunchställen i Sthlm?

Har provat på några stycken, tex Hard Rock (bra men dyrt), Villa Källhagen (bra, men massa familjer), några Steakhouse osv.

Har hört att nya Clarion Sign ska ha en ok brunch. Någon som testat?
Hur är brunchen på TGIF?

Jag är ute efter ett "smörgåsbord" där man får plocka själv, inte "rätter" som man beställer en och en som på tex Hard Rock.

Nån som har några tips? Tänkte festa till det lite på söndag.

Kan man inte köpa buffén på hotellen? Fast de kanske bara serverar till 10 å andra sidan?
Den bästa söndagsbrunchen är ju kylskåpskall pizza eller ett paket grillkorv :D

Om inte minns fel kostar frukost på Sign 190 kr per person så jag vill inte ens veta vad brunchen kostar. Iofs helg men t.ex. Visby stadshotell är billigare under högsäsong.

Om inte minns fel kostar frukost på Sign 190 kr per person så jag vill inte ens veta vad brunchen kostar. Iofs helg men t.ex. Visby stadshotell är billigare under högsäsong.

Brunchen kostar 265.-
Det är det värt om man inte gör det så ofta. Där kan man ju lätt sitta en halv dag och dega och läsa tidningen.

Strömma kanalbolag har en trevlig brunch mellan 12-15 på söndagarna! Du färdas genom sthlms skärgård på en gammal ångbåt från 1920-talet och under tiden som du intar brunchen (smörgårdsbord då) :) och du tar hur mkt du vill och hur ofta medan du har den vackraste utsikten precis utanför fönstret. Du kliver på landbryggan nere vid Nybrokajen och får inte bara en brunch utan också en trevlig utflykt!
Undivk Berns brunch, dålig.

Inte så flott kanske men på Cafe String äter du för 65:- från kl 10 lör/söndag.
Men var där när de öppnar, direkt efter fylls stället av religösa småtjejjor med vita bomullstrosor.

Jimmys Steak House skall tydligen ha en helt ok brunch.

Men brunch serveras på söndagar och på vissa ställen även lördagar... så vad hjälper det när man skall vara ute och köra hoj då?

Hasselbacken är bra..

Kan man avsluta med en härlig djurgårds promenad efter tre timmars frossa..:tummenupp

Grill har jävligt bra Brunch höjer dock ett varningens finger för trafik-kaos med spermatrunkarna.

Strand Sas Radisson har suverän brunch. (kan vara barnvagnstätt)

Kung Carls bakficka

Clarion vid Ringvägen

Har inte provat Sign än, men deras hotellfrukost gick inte av för hackor så jag kan tänka mig att brunchen är tip top.

Haga Forum är bra.

Icke att förglömma Hasselbacken.

Cedergrenska tornet är oxå bra om man orkar ta sig dit.

Alla har buffé, som oxå är kriteriet för mina bruncher. Jag kanske kommer på några till. Villa Källhagen var ju faktikt helt OK.

//M

Strömma kanalbolag har en trevlig brunch mellan 12-15 på söndagarna! Du färdas genom sthlms skärgård på en gammal ångbåt från 1920-talet och under tiden som du intar brunchen

Har åkt den där...men det är inte maten man åker för i så fall, för den var inget vidare.

Last edited:
Berns hotel --asiatisk typ brunch buffe
Rival hotel -- bara godsaker mycket kall skuret
OLearys götgatan -- har ju fet bakfylle brunch

Sen finns det ju massor av brunch tallrik snålisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...