Ehrm...

Hmm..
En Bar med 4 rum i centrala Pattaya för 350 000bath tyckte jag det stog? Eller har jag missat något? :va

Hmm..
En Bar med 4 rum i centrala Pattaya för 350 000bath tyckte jag det stog? Eller har jag missat något? :va
Jag har alltid önskat mig en bar med sovrum. Perfekt när man har druckit för mycket och behöver någonstans att däcka. :hoppa

Och något säger mig att femitvåragg inte är några problem på den där baren. :trixie

Jag har alltid önskat mig en bar med sovrum. Perfekt när man har druckit för mycket och behöver någonstans att däcka. :hoppa

Och något säger mig att femitvåragg inte är några problem på den där baren. :trixie

Ibland är jag dummare än tåget, det här var ett sånt där "ibland" :huvet

"När ny ägare tillträder så finns intresse hos de förnuvarande 7 flickor som jobbar att stanna och arbeta fär den nya ägaren som tillträder."

:rofl

Last edited:
Kanske något för dem som varit med i pimp my ride och nu vill ta steget fullt ut!:rofl

Hahaha!:rofl

Gruppköp!?:D :brynad

Haha, det var inte bara jag som tyckte det var en udda annons alltså.

Blocket goes horhusförsäljning. :yoparty

En helt normal bar i de sämre delarna av Thailand :D Så där ser det ut på hela fastlandet samt en del av de västra öarna men snart är det väl belamrat på varenda liten ö i öst också.
Men det är ju lättraggat åtminstone.

Tycker det blir lite för många killar på antalet tjejer om du menar hela sporthoj.com :)

Nummerlapp180.jpg

Fan vad dom måste sälja sprit som behöver 7 servitriser, för dom jobbade då fan inte som rumsstäderskor...

hahaha, vilken bordell:rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...