MSN strul...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag har problem med att få msn att fungera som det ska.

Den nya versionen loggar ut mig titt som tätt och den har de senaste dagarna inte velat logga in mig första gången, utan jag har fått "felsöka" och reparera, men sen har det funkat.

Nu funkar inte det längre, eller jo det funkar att felsöka och reparera men lik förbannat så går det inte att logga in, och då gör den en ny felsökning och då är det samma fel som innan.

Den påstår att den inte får nån IP adress, vilket verkar väldigt underligt. Jag har startat om datorn två ggr, men det funkar inte :(

Någon som har några tips eller råd?

mvh Stephanie 0735-42 97 88

Mitt msn gnällde också lite om samma problem igår. Har någon version gammalt.

Microsoft löser det snart..

Mitt msn gnällde också lite om samma problem igår. Har någon version gammalt.

Microsoft löser det snart..
Jag HATAR när det inte funkar som det ska!!!!Har man gammla grejer så funkar de inte för de är för gammla, och har man nya så har de barnsjukdommar, jävla teknikpryttlar....

Däremot köpte jag mig nästan en telefon idag som man kan få fjärkontrollen till tvn in programerad i, as FETT. Sen insåg jag att jag va fattig...:rolleyes:

Om man vill veta om det är MS eller sitt msn program som jäklas kan man alltid testa webbmsn varianten. Går inte den logga in med är det troligen strul hos MS och bara vänta.

MSN webbmessenger

Jag skrev häromveckan ett långt hatbrev till pyttemjuk efter att ha varit tvungen att installera den nya msn:en.... satan vad irriterande det är när man har skit som fungerar. Som blir ersatt med fulare skit som inte fungerar.

SVIN!!

OT: Tips för er som kör MSN och vill slippa reklamen: http://apatch.org/downloads.php :tummenupp
Tack som fan!! Wehoo vad glad ja blev nu... blev topp!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...