sjukskriven hur få tiden att gå?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mina bollar är väldigt ospänande vad fan ska jag göra på dagarna..
tips på billig hobby mottages.

När jag jobbar har jag ganska mycket tid över.. Serier funkar bra som tidsfördriv :tummenupp

Äh, det där är mensvärk. Ut på planen och jobba för laget.

"Proletärer, förena eder!" :mattias

Som sagt. Spela TV-spel, sov, frossa i mat, godis och/eller glass, glo på serier.
Glöm inte att gå upp och vara aktiv emellan åt, annars märker du inte av ditt tillfrisknande.

Beror på hur sjuk du är ?

Vinterkräksjuka, då raggar man inte på :tuttar fruntimmer å nuppar runt, annars kan det vara en bra sysselsättning...

Vad är du sjukskriven för? Jag var sjukskriven för problem med magen för några år sedan, då låg jag bara på soffan i en månads tid. Sen var jag sjukskriven efter en olycka och hade/har problem med ryggen men då kunde jag göra lättare saker för att inte bli dum i huvudet.
Att sitta inne och inte göra ett skit är bara idiotiskt om du förstås inte är rejält begränsad.
Gå till biblioteket, sätt dig och läs en intressant bok om vad fans om helst. Det dödar några timmar och du kommer ut en stund.

Beror ju på hur sjuk du är. Jag är arbetslös och mitt på dagarna sitter man mest hemma och läser på något forum, spelar gitarr, fikar och letar jobb. Funderar på om man skulle börja plugga något på distans med. Börjar bli drygt men detta har jag sysselsatt mig med detta året. När man hade ett jobb så tyckte man att det tog upp för "mycket" tid men nu har man insett att det är roligare än att sitta hemma och rulla tummarna. Give me a job!

Har du lite datornörd i dig, starta ett htpc-projekt...finns inget som får tiden att gå som lite fippel med Mediaportal. :D

Alternativt, har du massor av datornörd i dig, snegla på Mythtv eller liknande från Linuxgeekvärlden.

Praktiskt är det med när man väl fått snurr på skiten. :yoparty

/J - mild datornörd till yrket (inte fullt så långt gånget som Linux, om än smyginstallerat kubuntu på en liten laptop hemma :hihi )

Bibblan rockar.
Läs faktaböcker i något obskyrt ämne.

Skrik på pensionärer.

Kasta sten på mopedister.

Blotta dig för grannarna.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...