KTM 450 exc 2004

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Hej.

Jag är på gång att köpa en KTM exc450 från 2004 som jag vet är avställd. Är alla dessa lv-reggade från fabrik så att säga? E-reggad antar jag att den inte är, men är den kanske förreggad? Regnumret är UKB416... Jag är kanondålig på sånt här, hur ser jag om den är godkänd för gata?

Tack för hjälp.

Hej.
 
Alla 04or är inte LV-reggade, tror det finns några som första ägaren valt att få e-reggad. Men den där är LV-reggad

https://www21.vv.se/fordonsfraga/ -> slå in regnummret och koden -> Tilläggsinformation (långt ner)
Står det om massa dispenser där eller tillåten enligt svemos el.dyl. så är den enduroreggad.
 
Alla 04or är inte LV-reggade, tror det finns några som första ägaren valt att få e-reggad. Men den där är LV-reggad

https://www21.vv.se/fordonsfraga/ -> slå in regnummret och koden -> Tilläggsinformation (långt ner)
Står det om massa dispenser där eller tillåten enligt svemos el.dyl. så är den enduroreggad.

Är den lv-reggad? Är du helt säker? Under tilläggsinformationen står det "T13H ÅRSMODELLBETECKNINGEN ÄR ÅSATT AV FORDONSTILLVERKAREN."

Om den bara är förreggad då? Hur står det då?

Tack.
 
Är den lv-reggad? Är du helt säker? Under tilläggsinformationen står det "T13H ÅRSMODELLBETECKNINGEN ÄR ÅSATT AV FORDONSTILLVERKAREN."

Om den bara är förreggad då? Hur står det då?

Tack.

99% säker på det ja :)
Om den bara är förreggad tror jag det inte står något vid senaste besiktning eller i trafik första gången. Säkert mer som skiljer

Det där med årsmodellsbeteckningen verkar stå på alla EXC jag kollat på.

Lämnar över den sista procenten av säkerheten till någon annan
 
99% säker på det ja :)
Om den bara är förreggad tror jag det inte står något vid senaste besiktning eller i trafik första gången. Säkert mer som skiljer

Det där med årsmodellsbeteckningen verkar stå på alla EXC jag kollat på.

Lämnar över den sista procenten av säkerheten till någon annan

Jämförde precis med polarens husa 650 som ju är lv-reggad och det ser likadant ut på hans infosida på vv.se.

Jag tackar för hjälpen :)

Mahh.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top