SH - Pub 14/3-09

Nä....får jag en chans att se Melodifestivalen live med mina barn så går DET FÖRE ALLT! :) Så DET så !!

Mamma mia vad herrn i huset ska jubla! :D

"Men älskling, det är MotoGp-final samtidigt...å vi har ju bara en teve..snälla"
Eller nåt liknande... :hihi

Diggiloo Diggilej...

Säger detsamma!

ALLT :fakta annat går FÖRE melodifestivalen!

Anslagstavlan, Boktipset, Helgmålsbön, You name it - alla är de klart rockigare än det där otyget! :blah
Word:fakta
Jag prata LIVE inte TV...... :7peta

Sen har vi INTE bara en fjuttig tv......så DET så!!

Det ända jag skulle kunna tänka mig att se därifrån är ju när Heat spelar för de har väll den ända okey låten och ser inte helt mongo ut på scen:banana

Jag prata LIVE inte TV...... :7peta

Sen har vi INTE bara en fjuttig tv......så DET så!!

och du föresten.. fick just reda på en grej av min musikproduktions lärare(som för övrigt är vanlig producent på ca 70% och är väldigt insatt i hela branschen, så han är en säker källa) att hela grejen är redan upp gjord.. har till och med fått höra vem som vinner.. så jag funderar till och med på att betta lite för att dra in lite cash! Men jag ska för din familjs skull inte avslöja vem det är:hihi

Nån som ska gå ???:fyllisar

Nja, taxi, men tänkte vara kvar tills man får sällskap iaf
givemehead.gif

Förr i tiden skrevs listor över vilka som tänkte komma o vilka som kanske skulle.................

Var det bra eller dåligt kan man undra! ;)

Förr i tiden skrevs listor över vilka som tänkte komma o vilka som kanske skulle.................

Var det bra eller dåligt kan man undra! ;)

Hmm, kan ju misstolkas bara om man skriver JAG KOMMER!:) Folk kan ju tro att man inte bara jobbar när man är på jobbet då liksom...

Men jag tänkte iaf att jag kanske skulle...

fan va besviken jag blir!.. nu är jag rätt full ok det är sant! men jag och liquid_shadow drog dit och väntade oss att lite folk skulle komma, men näee! inte alls! fan va dålig stil av massa folk att skriva här och som skrev direkt till mig om att de skulle komma dit och så kommer ingen! fy fan..

fan va besviken jag blir!.. nu är jag rätt full ok det är sant! men jag och liquid_shadow drog dit och väntade oss att lite folk skulle komma, men näee! inte alls! fan va dålig stil av massa folk att skriva här och som skrev direkt till mig om att de skulle komma dit och så kommer ingen! fy fan..

Äääääääääääääääh, har väl inte tid att gå till såna ställen när man kan spruta dompa på spyan :yoparty :tummenupp

fan va besviken jag blir!.. jag och liquid_shadow drog dit och väntade oss att lite folk skulle komma, men näee! inte alls! ..

I vilket hörn satt Ni och tryckte då? Vi kom dit 3 stycken vid 23.30 och stod i baren och drack drinkar....:öl Fast Ni var iofs inte de enda SH:are som vi inte såg... Vi kände oss som de enda på stället...

Antar att det kan ha vänt en del i dörren pga att det kostade 100 spänn att få träda in i lokalen. Kanske ett lite "ruffigare hak" nästa gång... :va

Glömde helt bort det här :lol Blev i garaget och sen på bio. Men men, bättre lycka nästa gång!

Jag var där vid 21:25 å leta SHare.... inga där...

Det första dörrvakten säger till andra dörrvakten när dom ser mig "jaha vad säger du om klädseln?" då fick jag förklar att jag skulle träffa SHare :P så berätta dom att dom hade någon gay-klädkod.

HAK ftw!

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back