Tullinge!!

Om jag har nåt åkbart så åker jag med ned också. Har inte sett dig på 100 år, alltid kul att se vad det blivit av folk.

A grymt med larmat garage.. Hade du satt datum?

Loftet såg perfekt ut för sovsäck, så det packas lätt.. Öl kan man säkert hitta på någon butik nere i storstan ;)

Datum är inte bokat men i slutet på maj är väll rimligt! Så ni i Huddik inte behöver köra på is dom första milen!
th_biggrin.gif

Datum är inte bokat men i slutet på maj är väll rimligt! Så ni i Huddik inte behöver köra på is dom första milen!
th_biggrin.gif

Maj låter perfek.. inte för långt bort men änå varmt å skönt ute.

Is? Nä nu är det nog dags att du följer med oss hem.. den där stockholms luften verkar inte bra för dig :såjaponken

Livsfarligt att vara nere i Stockholm för övrigt tycker tjejens 7-åriga lillasyster. Hon sa att hon var rädd för Sthlm för där bor alla mördare å tjuvar, så när hon skulle åka ner å hälsa på sin syster så frågade hon hur dom såg ut så man kunde akta sig för dom. Sjukt söt den ungen alltså. :)

Last edited:
A för fan.. ja e på. Kan ju inte vara mer än ett par tre stenkanst från mig... eller nåt sånt!

Ser ut som om vi blir ett gäng! Kan ju bli riktigt trevligt detta evenemang!
th_biggrin.gif

Om man inte hinner ta kortet, kan man kanske få åka med någon då? :gnissla
(Har ställ och allt sånt)

Det löser sig säkert! Köpte min första hoj när jag var 17 tog kort när jag var 26

Det är välla bara att åk ändå :) Jag övningskörde med mig själv i ett år innan kortet :)

Ja e lite till åren...men jag kan alltid sitta bredvid på en pall med en låda pilsner, å
kolla på när ni ungdomar stojjar å gör fook-u-börnisar.:D

Jag kan sitta brevid dig:fyllisar , så kan vi garva tillsammans över ungdomensdårigheter:rofl . man lär väl känna igen sig!!! :näsblod

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show