Speed Triple-tråden Sthlm

Då ska vi se....strålande sol, 8+grader, torr vägbana, vindstilla....och hojen i stockholm!!! Aaarrrrrrggghhhh! Grymma värld!!:huvet :huvet :( :(

Fick förresten höra en skillnad mellan stockholmare och göteborgare idag under ett "samtal" med en kille. Han påstod nämligen att om en Göteborgare säger något i stil med:
Öh, jävla skithuve!! Då låter det bara roligt, men om en stockholmare säger samma sak, ja då hänger smockan redan i luften. Finns det ett unns sanning i detta?

Last edited:
Då ska vi se....strålande sol, 8+grader, torr vägbana, vindstilla....och hojen i stockholm!!! Aaarrrrrrggghhhh! Grymma värld!!:huvet :huvet :( :(

Fick förresten höra en skillnad mellan stockholmare och göteborgare idag under ett "samtal" med en kille. Han påstod nämligen att om en Göteborgare säger något i stil med:
Öh, jävla skithuve!! Då låter det bara roligt, men om en stockholmare säger samma sak, ja då hänger smockan redan i luften. Finns det ett unns sanning i detta?

I stockholm hinner du inte ens till -Öh... pratar du med göteborgsdialekt har du redan fått dej en knytnänssallad :hihi

I stockholm hinner du inte ens till -Öh... pratar du med göteborgsdialekt har du redan fått dej en knytnänssallad :hihi

:rofl :rofl

Just ja...sålde din hoj på blocket idag, fick en bra deal... :arsele
Den stod ju faan ba å skräpa ändå, kom ju inte åt vattenslangen ordentligt :mad:

pratar du med göteborgsdialekt har du redan fått dej en knytnänssallad :hihi
Inte då! Jag har testat mååånga gånger! :D

Jamen va bra då magnif. Den var nämligen stulen så jag tänker sätta dit dig för häleri..upp till 6 år på den du...inte illa!:näsblod

Förresten, du har väl putsat den? Jag har hört från Tompa att du är värre än honom vad det gäller autosol? Men det går väl knappast inte eller???:arsele

Förresten vad tror ni om den här?
IMG_2269.jpg

Last edited:
Jaja, självklart, fel färg är givet!:D

Pipan är en ny en som går runt i speed-kretsar. Finns i chrome också fast det tycker jag inte var så snyggt! Runt 235 dollares tror jag dom skall ha för den. Kanske något att tänka på om den inte var så jädra högljud? Man kan inte med...eller?:D riktigt snyggt hur hjulet kommer fram dock!

Till en daytona...Hmm, skulle nog se grymt snyggt ut! Bara kröken är samma?

Pinnarna tror jag är svartbetsade gixxxer-passagerarpinnar..det är många i usa som kör med sånna. Skall tydligen bara vara att bolt-on.

Modd á la -09 kanske??

Touringhållet, pahh....jag lämnar ingen kommentar...

Shiiiiit! - Lördag - FEET SOL - +7 :yoparty

Skall Road-09 äntligen starta ?

Vilka ses på Rosenhill ? -Avstämmning fredag kväll. :tummenupp

Last edited:
Shiiiiit! - Lördag - FEET SOL - +7 :yoparty

Skall Road-09 äntligen starta ?

Vilka ses på Rosenhill ? -Avstämmning fredag kväll. :tummenupp

Nu vill jag inte verka nagativ, men det känns inte så där j-a aktuellt idag kanske...:näsblod
Vicken käftsmäll man fick när man vaknade upp i morse!:3freak

Tjena boys and girls!

Såg inte att någon nämnt det i tråden så jag påminner om ABC-kurs hos TC Länna ikväll kl 18. Vore trevligt springa på någon av er där!

Tjena boys and girls!

Såg inte att någon nämnt det i tråden så jag påminner om ABC-kurs hos TC Länna ikväll kl 18. Vore trevligt springa på någon av er där!

Jag har lite annat fix i e.m. men ska försöka speeda på det lite. Hoppas hinna ut dit till 18! Kanon att du påminde mej!:tummenupp

Back