återkallelsen gäller alla hojar av modellen 2005-2006 R1000 oavsett import el svensksåld.
Ok. Tar man kontakt med dom eller. Jag har en banhoj som är importerad. Dom vet ju inte om att jag äger den eftersom den inte är reggad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
återkallelsen gäller alla hojar av modellen 2005-2006 R1000 oavsett import el svensksåld.
Vore ju en kanonbörjan på säsongen om man måste byta ram + slanta själv...återkallelsen gäller alla hojar av modellen 2005-2006 R1000 oavsett import el svensksåld.
Vill minnas att jag läste att garantiåtgärden gäller över hela världen. Så om det är svensksålt, gråimport eller privatimporterat skall det inte spela nån roll. däremot kan inte KGK skicka ut kallelser till importerade hojar eftersom dom inte har dom i sina register. Kontakta antingen KGK eller en återförsäljare så ska du kunna kirra det på det sättet.
Skitsnack låter det som. Inte helt ovanligt att KGK är restriktiva när det gäller hojar som inte DOM tagit in och sålt. Faktum är att dom inte skall kunna komma undan detta då garantiåtgärden är världsomspännande. Det gäller alltså inte bara vissa marknader eller ramnummer, ALLA R1000K5/K6 SKALL kontrolleras och om det behövs, åtgärdas. Hur svårt kan det vara? Kontakta återförsäljare eller KGK själva, ge dom ramnummer och andra eventuella fakta dom behöver så kan dom ta hem förstärkningen eller i värsta fall en ny ram.
Bör inte spela nån som helst roll var i världen du köpt din hoj, har man faktan som krävs hojmässigt så ska ingen kunna säga att " vi kan inte fixa det pga du har en importhoj"
Sen får man acceptera att det kanske tar lite längre tid om man har en importhoj.
Skitsnack låter det som. Inte helt ovanligt att KGK är restriktiva när det gäller hojar som inte DOM tagit in och sålt. Faktum är att dom inte skall kunna komma undan detta då garantiåtgärden är världsomspännande. Det gäller alltså inte bara vissa marknader eller ramnummer, ALLA R1000K5/K6 SKALL kontrolleras och om det behövs, åtgärdas. Hur svårt kan det vara? Kontakta återförsäljare eller KGK själva, ge dom ramnummer och andra eventuella fakta dom behöver så kan dom ta hem förstärkningen eller i värsta fall en ny ram.
Bör inte spela nån som helst roll var i världen du köpt din hoj, har man faktan som krävs hojmässigt så ska ingen kunna säga att " vi kan inte fixa det pga du har en importhoj"
Sen får man acceptera att det kanske tar lite längre tid om man har en importhoj.
om man har en tyskimporterad aldrig inreggad banhoj? hur funkar de då? ja har inga papper på den mer än ramnummer motornummer etc. har iof inga sprickor heller... men hade ju varit nice å montera dit förstärkningarna. men går de få tag på dom.

Kolla några sidor tillbaka i denna tråd
Kolla några sidor tillbaka i denna tråd![]()
...men det tål att upprepas.

Någon som vet hur man gör på displayen för att ställa in vid vilket RPM shift-lighten skall lysa?
Står väl i instruktionsboken.

|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |