meckar Lasse
larza
Tjenare ! Jag håller på o demontera min CBR 1000 motor, men hur delar man blockhalvorna på ett bra sätt ? Det ligger förmodligen Loctite 5910 eller liknande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej Turbobiker! Handbok har jag.Jag skulle inte ge mig på ett sådant här projekt,om jag inte tror jag skulle få ihop den igen.Tråget är borta o även oljepumpen med sin kedja.Det satt en tre fyra bultar undet pumpen.Det sitter nog hårt kring styrstiften som du säger Tack för tipset.
Träkilar är nog bra !
Tjenare Kamikaze kid. Du tror på gummiklubba,sitter utav bara f----n ,känns som det krävs konstant tryck o skära. Jaså du behöver delar,min motor skall snart va körklar,hoppas jag.Norge hägrar till sommaren.
Tjenare Kamikaze ! Jag ska banka med klubba, gummi eller plast ? hojen är från -93, ingen ny direkt. Generatorn skall bytas
Tjenare Kamikaze ! Jag ska banka med klubba, gummi eller plast ? hojen är från -93, ingen ny direkt. Generatorn skall bytas
Generatorn?
Dela på motorn?
Lugn nu.
Lindningen sitter i ytterkåpan vid veven och svänghjulet på veven som du får av med en avdragare eller värme och lite våld...
Nja Kamikaze kid, den sitter med kedjedrift från veven snett uppåt bakom cylinderraden. Men hursom så behöver man inte dela på motorn för att byta lindning. Möjligen om man ska byta rotorn, kommer ej ihåg hur den satt.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|