Lidköping

rastlös

då kollar jag med bäck och elias:arsele :tummenupp :yoparty

sitter här och kollar ut genom fönstret sjuk av förkylning och rastlöst vätandes ser jag att det blir mera snö. en o prövad 1000rr i garaget , livet är rätt kasst ibland. får stilla min hunger på tuben , tills man kan värma däcken själv.:yoparty

sitter här och kollar ut genom fönstret sjuk av förkylning och rastlöst vätandes ser jag att det blir mera snö. en o prövad 1000rr i garaget , livet är rätt kasst ibland. får stilla min hunger på tuben , tills man kan värma däcken själv.:yoparty

Vem fan gör inte det :6surkart :fatta!

TJENARE FÄLT TROR DU DET ÄR NÅN MER FRÅN LIDK SOM VILL ÅKA KORTES I BORÅS SEN TILL GBG PÅ MÄSSA:gnissla

Man kan ju alltid hoppas G o bäck e ju på men roligt om vi blir fler.
Kanska vaknar till liv när kvicksilvret gått upp ett par snäpp för nu värkar ju alla va i vinterdvala :va

Jag är nog på! vilket datum snackar vi om? har dålig koll:näsblod

Den 25 april en lördag. Vi brukar åka ner till borås och åka cortege på mc:ns dag på förmiddagen sen dra till bike dagarna men där har man ju vart ett par gånger så istället efter det så tänkte vi åka till mc dagarna i göteborg. kolla in länken
http://www.mcdagar.se/
Vore nice o prova en 1098 :banana

Soft,, läste lite om de i götet, låter ju riktigt nice!
jag e på, måste bara hinna mappa lite! men det blir nog inga problem med tanke på den abstinensen man sitter på nu:hihi

Soft,, läste lite om de i götet, låter ju riktigt nice!
jag e på, måste bara hinna mappa lite! men det blir nog inga problem med tanke på den abstinensen man sitter på nu:hihi

Ja fy fan det var riktigt jobbigt i förrgår när det var solsken o torra vägar :huvet

Ja hur går det med mappningen? Fått tag på nån firma som ska göra det?

Ja fy fan det var riktigt jobbigt i förrgår när det var solsken o torra vägar :huvet

Ja hur går det med mappningen? Fått tag på nån firma som ska göra det?

Ja man mår dåligt.:gnissla
Ja, jag kör ner den till Bike i Trollhättan så får dom sätta klorna i den:banana
Har beställt lite delar från usa som jag väntar på, sen bär det av ner till Bike!

vi kanske ska skita i borås å lägga allt all tid i göteborg om nån vill provköra så blir det inte så stressigt

kinnekulle 16 17 juli verkar skrämmande långt bort men den som väntar på nått gott

Last edited:
Ja man mår dåligt.:gnissla
Ja, jag kör ner den till Bike i Trollhättan så får dom sätta klorna i den:banana
Har beställt lite delar från usa som jag väntar på, sen bär det av ner till Bike!

Oki finns det inte tillräckligt pulver menar du :D

vi kanske ska skita i borås å lägga allt all tid i göteborg om nån vill provköra så blir det inte så stressigt

kinnekulle 16 17 juli verkar skrämmande långt bort men den som väntar på nått gott

Ja det e nog vettigt kanske. ja fy fan va man längtar till kullen.
Nn som är intresserad av den 14 juni på kullen tro??

Last edited:
Oki finns det inte tillräckligt pulver menar du :D
QUOTE]

Hehe jodå de räcker till:tummenupp
Men den låter ju så tråkigt orginal, och när man byter system är ju både pc3 och kn ett måste:)
Resten av grejerna är bara för utseendet:hihi

Hehe jodå de räcker till:tummenupp
Men den låter ju så tråkigt orginal, och när man byter system är ju både pc3 och kn ett måste:)
Resten av grejerna är bara för utseendet:hihi

Det har du rätt i :yoparty

Fan Roger, Conny var ute o tog premiärturen för i år idag på SP1an :huvet (Avundsjuk)

Ne pöjkar nu drar ja till nordligare breddgrad där det absolut inte är tänkbart att åka hoj.
97cm snödjup ska väl stilla hoj abstinensen :D
Ska bli nice att åka lite bräda så hoppas man klarar sig från benbrott så början av säsongen inte går åt helvete.
Hörs om en vecka mina damer :)

Ne pöjkar nu drar ja till nordligare breddgrad där det absolut inte är tänkbart att åka hoj.
97cm snödjup ska väl stilla hoj abstinensen :D
Ska bli nice att åka lite bräda så hoppas man klarar sig från benbrott så början av säsongen inte går åt helvete.
Hörs om en vecka mina damer :)
nu torkar vägarna igen 6 plus idag kanske kan ta en liten tur i veckan:tummenupp :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!