Bilder på era husdjur

DSCN3179.jpg
 
Mkt vacker och proportionell hund att titta på.

Vet av erfarenhet att dom är väldigt stabila och bra i psyket också, stor hund att mysa med i soffan dock :)

Men tack! Hon är a looker, lite lite lång rygg bara och skallen hoppas jag "sväller upp" lite. :D

Hon är grymt lätt att ha och göra med, lugn inne fullt ös ute, lättlärd. Allmänt söt, som socker. Fullkomligt älskar att spåra.

Faktiskt är hon väldig bra på att göra sig liten med - när hon vill - och hon tycker att det går lika bra att sitta i mattes knä nu som för ett år sedan. :gnissla :hihi
Folk tittar snällt på henne och ler när de ser 34 kg "kamphund" sitta i mattes knä på tåg och buss. :tummenupp
 
Men tack! Hon är a looker, lite lite lång rygg bara och skallen hoppas jag "sväller upp" lite. :D

Hon är grymt lätt att ha och göra med, lugn inne fullt ös ute, lättlärd. Allmänt söt, som socker. Fullkomligt älskar att spåra.

Faktiskt är hon väldig bra på att göra sig liten med - när hon vill - och hon tycker att det går lika bra att sitta i mattes knä nu som för ett år sedan. :gnissla :hihi
Folk tittar snällt på henne och ler när de ser 34 kg "kamphund" sitta i mattes knä på tåg och buss. :tummenupp
Antar att tikarna är aningen mindre än hannarna?

Tycker du kan ta en bild nån gång när hon "gör sig liten" för ja vet precis hur du menar och ja förstår inte hur dom kan krypa ihop så pass.

Har du mkt vakt i din? Rent generellt så brukar dom ha de i sig :)
 
Last edited:
Antar att tikarna är aningen mindre än hannarna?

Tycker du kan ta en bild nån gång när hon "gör sig liten" för ja vet precis hur du menar och ja förstår inte hur dom kan krypa ihop så pass.

Har du mkt vakt i din? Rent generellt så brukar dom ha de i sig :)

Japp, det är de. Trollas kullbror väger 49 pannor... han är störst. Kullens minsta tik väger under 30 kg.

Hon vaktar. :brinnerup Men inte så det stör.

Nästa gång jag kör en hunddag i stora studion så räknar jag med att ni kommer ner och blir fotade:)

Så gärna så. :D Eller allafall gärna hunden...
 
Last edited:
Någon som vet vart man kan få tag i hamparep eller liknande till en vettig summa (kommer gå många meter) som ska användas till klösträd som vi håller på att bygga.

Det brukar finnas i marinbutiker. Oftast tjockare tågvirke men det finns lite tunnare också. Har du tur så kan du splitta på en lite tjockare då den oftast är tvinnad av flera mindre.
 
Turbo-Ninja sitter still för en gångs skull.....
Inte oljekyld-klass förstås men jag är jäkligt svag för det småstöddiga uttrycket...
 

Bifogat

  • Ninja.jpg
    Ninja.jpg
    206.7 KB · Visningar: 79
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top