STULET Audi rs4 fälgar med däck 17" på värmdö/ saltarö

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Jag som rubriken lyder så e det nån som stulit mina 17" rs4 look fälgar med champiro 225 45 17 sommardäck.

Last edited:
Helt seriöst, om du har regnummret åk hem till killen/tjejen och hämta hem dina däck och fälgar på ditt sätt!

Om en vecka kanske de är sålda. Sedan så kolla upp så personen inte stulit skyltarna så du åker hem till Arne och gullar med honom.

Varför tror du att det var en sporthojjare?

Står det nånstans att jag tror att det är en sporthojjare??
Nej jag tror inte det men folk känner folk och lägger ut denna info på lite olika forum och hoppas mest för killen egna skull att någon som känner honom, eller att han ser det själv och på det sättet ger honom en chans att rätta till sitt misstag.

:rofl
Om du vore så gangzta att du skulle prata med han som snodde dina grejer och skändade dig och din bil skulle du inte sitta här och tjatta. :lol

Står det nånstans att jag tror att det är en sporthojjare??
Nej jag tror inte det men folk känner folk och lägger ut denna info på lite olika forum och hoppas mest för killen egna skull att någon som känner honom, eller att han ser det själv och på det sättet ger honom en chans att rätta till sitt misstag.

Får man fråga varför du ger en simpel tjyv en andra chans?

Åk och hämta grejerna!

Det är RÄTT! Slå näven i bordet och hitta någon som kanske känner skurken och säg bestämt till denne att denne bestämt säger till skurken att lämna tillbaka grejerna.

kan du fråga sjans på lovijsa åt mej

Lämnade du in videoinspelningen till polisen när du gjorde anmälan???

Lämnade du in videoinspelningen till polisen när du gjorde anmälan???

Det skulle nog vara o-bra om han inte har tillstånd till övervakningskameran.

IOFS lär reglerna på det området ha ändrats på senare år, men tidigare har man kunnat åka dit rätt hårt på det.

Det är mycket bättre att berätta vad "man råkade se när man var uppe och pinkade 04:47" än att nämna övervakningskameran.

Det skulle nog vara o-bra om han inte har tillstånd till övervakningskameran.

IOFS lär reglerna på det området ha ändrats på senare år, men tidigare har man kunnat åka dit rätt hårt på det.

Det är mycket bättre att berätta vad "man råkade se när man var uppe och pinkade 04:47" än att nämna övervakningskameran.

Kameraövervakning av tomtmark

Fråga: Får man övervaka son egen tomt utan tillstånd? Får min granne som övervakar sin tomt rikta kameran på så sätt att den övervakar min tomt?

Svar: Övervakning av egen tomt är inte tillståndspliktig men man måste genom tydlig skyltning informera om övervakningen.

Övervakning av egen tomt får inte överskrida tomtgränsen.

Övervakning av egen tomt får inte överskrida tomtgränsen. Den övevakade grannen kan vända sig till polisen vid sådan överträdelse.

Källa
http://www.lansstyrelsen.se

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!