Fakking snö!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
det fakking snöar idag! kunde det inte fakking gjort det för en eller två fakking månader sen!??

vi var ju på väg mot fakking vår!

.........

och var fan e min fakking skjorta!??

Här är det fakking plusgrader för första gången på en evighet:arsele
Såg tillockmed en fakking fluga idag samt 3 stycken mygg-liknande insekter:banana

Vem vare som fakking kasta!!??...snöbollen assåå....:mad:

Lugn, detta skit smälter bort på 2 dagar, det är på väg ner till Skåne där det hör hemma!:D

För några dagar sedan kändes det som vår... nu är det vinter igen... inge skoj alls.

Men men, kollade vädret och det skall vara runt 0 till 2 grader i veckan så det borde inte ligga kvar så länge.

Lugn, detta skit smälter bort på 2 dagar, det är på väg ner till Skåne där det hör hemma!:D
Kanske det mjuniga lilla kladd som faller hos er. Här har det inte varit liknande snömängder sedan 80-talet. Så det lär väl vara midsommar innan all snö är borta.

Jag skyller allt på den globala uppvärmningen. :mad:

Tur att man ska åka till fakking västindien snart så man slipper det här fakking vita halkiga skiten!
Dessutom måste man halka iväg till utedasset för att den satans fakking slöa hantverkaren aldrig orkar jobba mer än två timmar i sträck som bygger om mitt badrum!:mad:

Ahhh, underbara snö! Dock var det jäääävligt tungkört i backarna idag med bara -1 och drygt 1dm snö på några timmar :(
Men nu får det gärna snöa mer än då och gärna bli några grader kallare. Skidor hela veckan :)

Man får passa på att njuta i fakking snön. Jag åkte t.ex. fakking snörejser med lilljäntan. Klart att jag för min fakking egen del är fakking less, men snart kommer fader vår! I fakking promise!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg