Skriv-vad-du-vill-tråden

th_biggrin.gif

KOPPAR/SILVER din thinner nersupna snickarjefvel! :gnissla
T-röd och Thinner påverkar tydligen synen redan vid kort tids användande...
:hihi
:D
färg som färg...........vill man se en riktig sköldpadda så går man till Skansen.

Jo men att Honda alltid har varit lite ghey det vet jag redan... :D

Nä nu jeflar !:finger :kulspruta :machinegu

Du tror jag skämtar? :lol
GPZ 900 är grunden till hela mitt MC-intresse! Min ålder till råga, men Top Gun må vara en av de filmer som hade röda mattan ute innan jag eg. förstod vad som höll på att hända, men påverkan den filmen haft för alla värderingar jag lärt mig (ihop med T2) genom åren ska man inte underskatta! Men är det vissa saker som satte spår i min uppväxt så är det just GPZ900 ihop med Here I Go Again med Whitesnake & ett JAS39 Gripen som agera jordfräs. Sen får man ju inte glömma Schwantz, Doohan & Rainey, som för mig, var som killarna i NKOTB för brewdarna. Länge leve framtiden :fyllisar

......nu har junisen tullat på HB........hua

Last edited:
Ibland undrar man hur det kommer sig att man låter barn ha så'n makt över en?!? :va Jag stannar hemma och plågas av Melodifestival ikväll, istället för att tacka ja till ett erbjudande att följa med ut och supa skallen av mig tillsammans med trevliga människor! :gnissla

Så kom jag ju på, att om några år bor hon inte kvar hemma och då kommer jag ångra de där gångerna jag gick ut istället för att sitta hemma med dottern och så ska jag vara glad för VARJE lördag som går som hon väljer att vara hemma med mig istället för att gå ut och supa med sina polare. :brinnerup

Så, nu ska jag sluta att gnälla och vara GLAD för att jag får stanna hemma och se på Melodifestivalen! :lol

:rodnar

Back