Carolina Klüft dopad?

man ska nog inte aklaga henne med det är ju inte omöjligt att hon dopar sig o behöver ursäkter

Nää men det "vet" man ju: Kolla bara på Linda Haglund, Ricky Bruch osv. De blej ju allihopa dopade av sina tränare, konkurrenter osv, och ffa visste de iiiingentiiiiing själva!

Skämt åsido: Inte en helt paranoid tanke faktiskt att bli utsatt för ett attentat av denna modellll. Tyvärr.

Vilket sammanträffande! Jag är också livrädd för att främmande människor ska dopa mig. Undrar om vi kan starta en klubb. :va

då kanske du ska se till att det är människor du känner som dopar dig :gnissla
Ja absolut! Det är jag inte alls rädd för. En gång dopade min farsa mig så att jag blev värsta biffen!!!

För att svara på den ursprungliga frågan. Jag skulle inte bli förvånad om jag fick reda på att hon var dopad. Men eftersom jag inte vet huruvida hon dopar sig eller inte så spekulerar jag inte vidare i den frågan.

jag är rädd att någo ska pilla på min hastighetsmätare så den visar långasmmare än vad hojjen egentligen är så jag blir tagen för fortkörning!

Vilket sammanträffande! Jag är också livrädd för att främmande människor ska dopa mig. Undrar om vi kan starta en klubb. :va

:hoppskrat

Haha! jag med! Jag råkar dessutom ut för det heeeeela tiden!
Som igår: Då gick jag på krogen med några vänner, och de hällde i mig massa sprit!
Vad fan ska man göra? :va

Skitsnack! konsigt att det ofta är de som aldrig har försökt eller lyckats som vet vad människor kan prestera om de är seriösa.

Oj! Där fick vi veta sanningen av en aktiv elitidrottsman! ;)
Direkt från hästens mun s.a.s...

Skämt åsido - visst har du till stor del rätt Bonny - det är lätt att komma med kritik. Men utan att tala om Klüft så vill nog jag iaf påstå att konkurrensen blir allt smutsigare i den allt hårdare striden om topplaceringar.
Vem minns inte Tonya Hardings direkta anfall på en konkurrent i syfte att skada henne - och därmed komma bättre till själv.
Hur mycket sådant sker inte med vilje, men under förespeglingen att "det var inte meningen" inom många kontaktsporter?
Eller som hela landslag som helst "plötsligt" blir magsjuka på det hotell de bor på...
En slump? Sure thing... :5sure
Eller som då vissa utövade faktiskt råkar ut för: Att någon annan lagt i nåt i deras mat/nappflaska/whatsoever bara för att sätta krokben för dem.
Inte så mycket att de vinner nåt på det, men tillräckligt för att det ska ge utslag i en kontroll.

Det är ett krig därute.

Skitsnack! konsigt att det ofta är de som aldrig har försökt eller lyckats som vet vad människor kan prestera om de är seriösa.
Om man är påläst och vet vilka fördelar doping ger, så ser man snabbt att det BORDE vara omöjligt att komma i närheten av samma resultat om man är ren. Detta tycker jag iaf talar för att de flesta i toppen dopar sig, då alla presterar ungefär lika resultat, och vissa fälls för doping, andra inte.

sen är det ju skillnad på sport o sport ,, inom body bildning så är ju 90 % dopade sen finns det folk som sitter o dömer skiten o tycker det är helt ok ,, men tror ni verkligen flum trollet carro skulle dopa sig?

sen är det ju skillnad på sport o sport ,, inom body bildning så är ju 90 % dopade sen finns det folk som sitter o dömer skiten o tycker det är helt ok ,, men tror ni verkligen flum trollet carro skulle dopa sig?
Hur som helst ska man inte peka ut någon enskild individ och säga att de är dopade innan det är bevisat.

hahaha 90% bara? beror på vilken nivå vi snackar om. för på lite högre BB nivå finns det inte en enda som inte dopat sig. Ligger över grammet testo + massa annat kombinerat.

bara sjukt hur vår samhälle är, många blundar för det och låsas att det inte finns, vissa har ingen aning då de inte är insatta. men dagens elit idrottare dopar sig. ja kanske inte curling/golf/biljard men ja de andra prestations sporterna där styrka och kondition spelar in.

Jag tycker att det borde legaliseras så alla känner att de har samma förutsättningar, för om alla tävlande tar så anses det väl inte som fusk?

Men när alla tar och vissa åker fast för det anser jag inte som okej.

Alla tar, och ni som säger annat så är det tack vare era naiva åsikter varför detta hyckleri fortsätter inom dessa sporter. legalisera det så har alla förutsättningar till det.

Nåt jag funderat på, man kan ha två tävlingar en där det är godkänt/lagligt att inta doping och en där de som inte vill eller gillar doping kan tävla. så ingen känner sig tvungen.

Last edited:

Jag har varit elitidrottare med tävlingar runt om i Europa.

Det är prestationshöjande medel som gäller överallt, sorgligt nog.

Är det inte det så är det politik.

Hon ser ju ut som en karl så det är väl all-in på att hon är dopad?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg