Nån som ska på Smögenträffen?

Tänkte eventuellt åka dit om hojen inte behagar välta detta året. Bor nog isf i min stuga där ute.

Jag tror faktiskt jag ska pallra mig dit med min smurfhoj med om det vill sig väl :)

Hörde ryktesvägen att det ska tydligen vara riktigt bra :)

hur är hålligånget på lördan? läste att det var hålligång på campingen, behöver man bo på campingen för att komma in? svärfar bor brevid så det känns ju lite onödigt å tälta

Jag är fortfarande inte säker, dels för ekonomin nu... och dels för att det faktiskt är rätt dyrt och jag käkar inte ens räkor :( Då känns det rätt meningslöst faktiskt....

Ja, vi blir nog en hel gäng av folk som var där förra året
Bakhjulet, Viggo och tre till som jag vet är bokade plus undertecknad. :tummenupp

Jag är fortfarande inte säker, dels för ekonomin nu... och dels för att det faktiskt är rätt dyrt och jag käkar inte ens räkor :( Då känns det rätt meningslöst faktiskt....

Jag käkar inte heller räkor. Fick kanongod hamburgare i stället + ytterligare 1 hamburgare för dom tyckte jag fick vänta för länge

Ja, vi blir nog en hel gäng av folk som var där förra året
Bakhjulet, Viggo och tre till som jag vet är bokade plus undertecknad. :tummenupp

Vi är några fler som var med förra året som också kommer. Det ska bli kul.

Last edited:
Jag käkar inte heller räkor. Fick kanongod hamburgare i stället + ytterligare 1 hamburgare för dom tyckte jag fick vänta för länge

Vi är några fler som var med förra året som också kommer. Det ska bli kul.
Skumt, jag skrev ett svar och skickade, men det hände inget :va

men svinbra med burgare iallafall :tummenupp: Jag är jätte sugen på att hänga på, så jag ska boka in det i kalendern, men anmälan får vänta tills ekonomin är tryggad. :)

Skumt, jag skrev ett svar och skickade, men det hände inget :va

men svinbra med burgare iallafall :tummenupp: Jag är jätte sugen på att hänga på, så jag ska boka in det i kalendern, men anmälan får vänta tills ekonomin är tryggad. :)

Jättekul om du kommer med för förra året var riktigt bra och det blir nog inte sämre i år. Vänta inte för länge med anmälan bara för dom har begränsat deltagarantalet till 250 pers och senast jag pratade med dom hade dom fått in massor med anmälningar. :tummenupp

Jättekul om du kommer med för förra året var riktigt bra och det blir nog inte sämre i år. Vänta inte för länge med anmälan bara för dom har begränsat deltagarantalet till 250 pers och senast jag pratade med dom hade dom fått in massor med anmälningar. :tummenupp
Jo, jag vet, det är synd om det blir fullt och jag blir utan plats, men just nu är prio ett att få igång företaget, prio två är att ha råd med motor till hojen. så just nu är det mycket osäkerhet i ekonomin, så jag får helt enkelt vänta och se hur det ser ut när det börjar närma sig. Är det fullt så är det. Trist, men jag kan inte göra så mycket annat.

Och får jag väl råd till det så ska vi nog kunna fjäska in en 251e deltagare med ;)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back