SuTen
Old dirtbag on two wheels!
Det kan du ha, lappdjävel, här nere i södern är det bara -21 nu!
In yor face!!!!!
(EDIT: Det stod upplevd temperatur -28, jag har inte tänkt öppna dörren och uppleva det)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kan du ha, lappdjävel, här nere i södern är det bara -21 nu!
In yor face!!!!!
(EDIT: Det stod upplevd temperatur -28, jag har inte tänkt öppna dörren och uppleva det)

-Vår enligt meteorologisk definition (Dygnsmedeltemp från 0 till 10°C, 7 dygn i sträck)
hehe, du var först![]()
Om en tupp väckt mig 04.40 så hade det inte funnits en tupp 04.45
själ gjorde man premiären igår! några repor i låg fart mellan solna station och ulriksdal ,,,sen en släng på e4 genom nya tunneln på norrortsleden ... bara lugnt ut och rulla i moderat fart ...så lugnt och stilla att man ej behövde spana efter länsman ens!
det var SVINKALLT ...men bara så ..ehem ja ni vet... men nu är kapellet på igen och allt låst och bommat ...får vänta tills man kan köra på riktigt ...som sagt bara underhållsladdat batteriet![]()
Snustorrt på vägarna i Sthlms-trakten, men några minusgrader.
Fortsätter det såhär så rullar jag snart ut grisen.

Snustorrt på vägarna i Sthlms-trakten, men några minusgrader.
Fortsätter det såhär så rullar jag snart ut grisen.

Om en tupp väckt mig 04.40 så hade det inte funnits en tupp 04.45

bullysmile skrev:32 dagar kvar till våren!
Ja vad härligt.
Nu tror vi ju inte att du sitter här och ljuger, så säger du att det är vår om 32 dagar så är det vår om 32 dagar...eller ja 31 nu eftersom du sa det igår.
Så jag satte precis här och märkte ut i min kalender.
Februari 18 32
Februari 19 31
Februari 20 30
...
Februari 25 25
...
Mars 11 11
osv...
Dag 0 blir då Söndagen 22 Mars.
22 Mars ska det vara vår...
...så nu vet ni alla det, är det inte vår 22 Mars så kan ni hålla bullysmile personligt ansvarig för det.
Ja dax att ladda batteriet, 100 milaservice och !!byte koppling!!(fick brev idag om att alla 08r skulle bytas koppling) 2 mars och sen är det vår... 22 mars?? då är det redan sommar(i mina önskedrömmar iaf)

Kunde inte låta bli!
Detta hände den 19:e februari, lite för att återuppliva den 19:e februari 2008 då vi åkte till Rosenhill med hojarna.
Smög sakta och försiktigt in i rummet, ville ju inte att hon skulle vakna och vara vresig.
Lyfte sakta på täcket och där var hon, lika vacker som den bild jag har i hjärnan.
Efter lite bökande och stökande, utan att hon vaknat, fick jag henne i position.
Det var med en smått överväldigande känsla när jag tryckte in den.
Vred runt!
Och efter 2 sekunder var hon vaken, vackert brummande från rad 4an.
Skulle kunna säga att det kändes som om hon var glad att bli väckt ur vintersömnen.
Fick på mig stället, stövlar och hjälm på mindre än 5 min, medan busan stod utanför och mullrade.
Tog en tur ned till Nynäshamn!
Why? - Becaus I can!!!
Men fy fan vad det var kallt!!
Blev faktiskt stoppad av farbror blå, dom trodde den var stulen eftersom ingen vettig människa tar hojen ner till fiket i hamnen den 19:e februari när det visar minus 2 på kvicksilvret. Hahahaha LKC trodde dom inte när dom körde en QF och QP på oss. Frågade faktiskt om dom hade tråkigt och ville ha en komendering norrut istället, tur man känner grabbarna och tjejjerna i blått.
Sen var det väll en och annan som höll på att vrida skallen ur led när jag gled genom centrum (det går ganska fort) på väg hem. Var några äldre gentlemen som visade tummen upp.....yea the right stuff!!
Nynäs
Ja vad härligt.
Nu tror vi ju inte att du sitter här och ljuger, så säger du att det är vår om 32 dagar så är det vår om 32 dagar...eller ja 31 nu eftersom du sa det igår.
Så jag satte precis här och märkte ut i min kalender.
Februari 18 32
Februari 19 31
Februari 20 30
...
Februari 25 25
...
Mars 11 11
osv...
Dag 0 blir då Söndagen 22 Mars.
22 Mars ska det vara vår...
...så nu vet ni alla det, är det inte vår 22 Mars så kan ni hålla bullysmile personligt ansvarig för det.

|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |