Vad säger ni tjejer? -Igen

på moneys begäran ..så¨kommer en bild på mig ..
är inte lika tränad som vissa här inne ..
Man har ju lagt på sig ett par kilo sen olyckan

Perfa!!! :tummenupp :banana


Får ja bara fråga varför alla killar tar sina bilder i badrummet o alla (flesta) tjejer tar sina i sovrummet??? hahahhahhaa......
 
Hallå, chuckabowa! Vaffå tar du bort alla dina inlägg, e du efterlyst eller? :näsblod
 
Perfa!!! :tummenupp :banana


Får ja bara fråga varför alla killar tar sina bilder i badrummet o alla (flesta) tjejer tar sina i sovrummet??? hahahhahhaa......

Va i badrummet när jag kom å tänka på det .. hahahha
men nu när du säger det .. så är inte bakgrunden så fin .
ush får ta å renovera badrummet snart ..
så fort man blir klar med köket..
 
Kanske lika bra. man vill ju inte vakna upp o stirra rakt in i ögonen på ett grottmongo varje morgon man vaknar. :)

:rofl :rofl :rofl :rofl

har faktiskt ingen helkroppsspegel i mitt sovrum, men i hallen. :arsele :hihi
 
Här e mitt bidrag te tråden..









Inte så slimmad som många andra här men va fan hinner ju aldrig träna mellan gångerna ja lyckas bryta nått eller skada mig på nått annat udda vis..:tummenupp
 
Här e mitt bidrag te tråden..









Inte så slimmad som många andra här men va fan hinner ju aldrig träna mellan gångerna ja lyckas bryta nått eller skada mig på nått annat udda vis..:tummenupp


chicks diggs scars n tattoos man!! :tummenupp skallen e najjs! :)
 
Får väl bidra med en gammal bild från Thailand -07. Vet inte om det är bättre eller sämre nu, på den tiden tränade jag regelbundet, det har jag inte gjort nu på ett tag :gnissla

(var 16 när bilden togs :) )

Vi kan säga som så här, nu för tiden har jag långt hår och är bredare över axlarna:)

Håll till godo:) :tuttar

ja herre jisses, hoppas verkligen du ser mer mogen ut nu. Vilken krampa du va när du var 16 bast. :hihi
 
Trevlig respons när man bjuder på bilder..

:mad:


:)
Jaja, bjuder väl på en till, men dock inte på mig utan på Krilllan, eftersom det alltid är jag som fotar med min kamera så finns det inte mycket bilder på mig i min dator:gnissla
 

Bifogat

  • krill.JPG
    krill.JPG
    232.9 KB · Visningar: 169
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top