Vart handlar man billiga reservdelar?

Rubin

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
Husaberg fs650e -05
Motorhaveri och är på jakt efter en prisvärd återförsäljare av reservdelar. Någon som har några tips om bra ställen? Eller rent av någon som kan lämna en offert på grejerna nedan?

Piston I/II CPL 100 MM 650 03 82030007000 1st
Cylinder Liner 100m 650 03 82030005000 1st
Gasket set 450-650 Husaberg 04 80030099000 1st
Timing chain G67BW 70L DID 05 650 82036013100 1st
Intermediate Disc 1mm 2002 59032010100 8st
Lining Disc 2mm 04 59032011100 7st
Needle bearing HK 0810 03 80040060000 3st
Needle bearing k 10x13x10 0405101310 1st
Axial needle bearing AXK 1226 54637097200 1st
Needle bear K 25x29x10 0405252910 2st
Needle bearing K 18x22x10 02 0405182210 1st
Needle bearing K 17x21x10 0405182110 1st
Needle bearing K20x24x10 50033098000 1st
Needle bear K20x24x13 0405202413 1st
Needle bear k22x26x13 TN 0405222613 2st


Tack på förhand Rubin
 
Last edited:
Tack, har skickat offert dit och till antal andra ställen jag hittat. Ska bli intressant och se vilka som erbjuder bäst priser.
 
Skriv gärna vilka som du fann billigast :)

Japp kommer lämna en liten sammanställning sedan när jag fått svar från de jag skickat till. Kan ju säga att det skiljer 1438:- mellan billigaste och dyraste än så länge. Då är det endast på orginaldelar jag begärt offert.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top