För andra gången har jag satt tänderna i en djävla dyfisk. Köpte hem en ny fisksort som heter Tilapila. Fantasilöst fick det bli panerade sådana med mos och remouladsås. Hur trist det än kan låta är det en av mina favoriträtter men säg den lycka som varar.... Fiskhelvetet smakade DY!
Först tyckte jag att det var en liten bismak av mögel men efter någon ytterligare tugga märkte jag att skiten både luktade och smakade dy så här sitter jag hungrig och överväger om jag ska åka iväg och köpa pizza.
Pangasius (Hajmal) har jag köpt ett par gånger och varit med om samma sak. skiten smakar dy.
Det borde vara lag på att sätta varningstext på fisk som kan smaka dy för efter lite googlande kan jag konstatera att det knappast var något ovanligt problem..
"- Varning! Fiskhelvetet kan smaka dy!"
Skriv ut det på förpackningen så slipper man känna sig lurad.
Först tyckte jag att det var en liten bismak av mögel men efter någon ytterligare tugga märkte jag att skiten både luktade och smakade dy så här sitter jag hungrig och överväger om jag ska åka iväg och köpa pizza.
Pangasius (Hajmal) har jag köpt ett par gånger och varit med om samma sak. skiten smakar dy.
Det borde vara lag på att sätta varningstext på fisk som kan smaka dy för efter lite googlande kan jag konstatera att det knappast var något ovanligt problem..
"- Varning! Fiskhelvetet kan smaka dy!"
Skriv ut det på förpackningen så slipper man känna sig lurad.
Har du smakat dy?