Alla Hjärtan eller nåt.

Åhh så sött! Kram kram!!!

glömmde visst fan bort det i morse hehe , tjejen påminde mig , sen sa hon att hon inte hade köpt nått för hon har legat sjuk nu i veckan , så jag sa att jag köper för exakt lika mycket som hon köper till mig "ingenting"

:hihi

Ge henne något fint :brynad

Bättre att förekomma än att förekommas, jag gratulerade på allahjärtansdag så fort hon slog upp sina blå! Sen fick hon en ring på fingret så nu ligger jag på plus!

Kram på er/ Henrik

Bättre att förekomma än att förekommas, jag gratulerade på allahjärtansdag så fort hon slog upp sina blå! Sen fick hon en ring på fingret så nu ligger jag på plus!

Kram på er/ Henrik

Åååh vad du är romantisk :kär synd att du är upptagen :(

Så vad har ni köpt till era käraste? Min hoj fick en omgång oxford packväskor som iofs inte passade så bra men det ska nog gå. Ja tanten fick en puss och order om att fixa frukost på sängen till mig ! ;)

Ska det verkligen behövas en kommersiell dag för att visa att man uppskattar varandra?

Alla dagar är alla hjärtans dag i vårat hus! :kär

Kram på er/ Henrik

Enda missen var att du gratulerade på alla hjärtans dag, man gratulerar inte den dagen...

Jag funderar på att köpa lite sjysta klistermärken och modda mitt PS3. Jag älskar det. Vem behöver cheyer liksom?

Är det kalas någonstans i en radie om 5-6 mil från Tierp?

Kompisarna provkör sina slangklämmor ikväll så det verkar bli rätt jävla trist. Bajs. :död

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg