Schimpy
Ny medlem
hehe.. jo det vore ju lite halvträligt om den går av måste ja säga
Vilka årsmodeller av 640 passar på 660 04'n? någon som vet?
Vilka årsmodeller av 640 passar på 660 04'n? någon som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okej, är det likadant straff om vi säger att jag köper en 04:a och åker fast (med A begr kort) eller om jag köper en 05:a och kör ostrypt (lär ju sällan köra den strypt iaf)?
Vad är dom flesta 04rna reggade på?
Okej, är det likadant straff om vi säger att jag köper en 04:a och åker fast (med A begr kort) eller om jag köper en 05:a och kör ostrypt (lär ju sällan köra den strypt iaf)?
Vad är dom flesta 04rna reggade på?
hehe.. jo det vore ju lite halvträligt om den går av måste ja säga![]()
Har du byggt om tidigare??
Har du byggt om tidigare??
Du råkar inte ha en lista med artnr på alla delar som behövs?
Har kollat lite, men kanske någon liten plastdel man missat.
Någon som vet om det funkar med singel-ljuddämpare på 05- ?
Har du byggt om tidigare??
Du råkar inte ha en lista med artnr på alla delar som behövs?
Har kollat lite, men kanske någon liten plastdel man missat.
Någon som vet om det funkar med singel-ljuddämpare på 05- ?
singel funkar!!![]()
KOmmer inte ihåg alla artiklar, men alla behövs inte.
Efter en liten tur på 100 mil var man hemma med en KTM 660 - 05. Så nu är man ktm ägare för 5e gången. Hoppas verkligen sommaren kommer tidigt för nu blev det olidligt att vänta.
Här är depåstop på Bööörger King. Ska fixa lite bättre bilder snart.
Väl mött på vägen i sommar.
/Wesslen

Coolt, ser ut som om någon har lackat om dämparna!![]()
men rensade svarta får duga. Nu är all plast svart med prestigekåpor. Tycker det blev snyggt.View attachment 263188
nedskräpning...
förövrigt...snygg hoj! Nyfiken på hur mkt du fick dega upp för den?
Reagerade också på det, någon hade fått för sig att tömma 2 gainomax.
Fick betala 47k. 2 uppsättningar kåpor, 900 mil. Inga synliga defekter. Sen får jag lägga till 1700kr i bensinförbrukning![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |