Den rätta för Rosing....

Jag håller med Korvgubbe, det är bara fördummande sensations-dravel som sänds i tv nuförtiden :zpy

Jag håller OXÅ med gubben med korv.

Jävla blajjTV!!! Man blir förbannad.!!! :mad:

Det som jag undrar lite över är...hur har folk tålamod att glo på dessa program, kväll efter kväll, vecka ut och vecka in. :confused:

//M

Däremot kan jag bara hålla med om att TV överlag är översvämmat med skit.

Bönder söker fruar, WT-morsor söker män, Linda vill ha stock, Tila Tequila hånglar med tjejer å killar hejvillt, alla avdankade kändisar skall tävla mot varandra i "hellre-än-bra-tävlingar" där det skall sjungas, dansas eller åka skridskor...

Nåja, kunskapskanalens tillkomst är iaf en liten motpol mot den allmänna fördumningen som sker via media.:)

Dock är lyxfällan en underbar förnedrings-reality-tv:gnissla

Det som jag undrar lite över är...hur har folk tålamod att glo på dessa program, kväll efter kväll, vecka ut och vecka in. :confused:
//M

Jag tror personligen att den målgrupp som tittar på dyngan lika gärna kunde sitta & titta på väggfärg som torkar. De har helt enkelt inga som helst krav på någonting. Ja, lite som definitionen över hederligt WT.

Jag håller OXÅ med gubben med korv.

Jävla blajjTV!!! Man blir förbannad.!!! :mad:

//M

Har en känsla av att såna där serier fungerar till stor del av att folk, egentligen, älskar att hata. Att man tycker så illa om nåt att man inte kan låta bli att se. ....och så finns det väl dom som helt enkelt är korkade åxo...:rolleyes:

Nåja, kunskapskanalens tillkomst är iaf en liten motpol mot den allmänna fördumningen som sker via media.:)

Dock är lyxfällan en underbar förnedrings-reality-tv:gnissla

Säga vad man vill om lyxfällan så tror jag faktiskt att det programmet, lyteskomiken till trots, har en viss uppfostrande effekt.

Kunskapskanalen, National Geographic och Discovery är oaser i en fördummande mediaöken.

bästa är kommentaren i reklamen ...

-han är för stor för mig ...

sen tittar man på hennes överläpp ...
fakk vad den ser ut ... tittar man på hennes fejs så ser man bara den =)

Kunskapskanalen, National Geographic och Discovery är oaser i en fördummande mediaöken.

Tyvärr har dom två sistnämnda helt för mycket reklamavbrott, men det är ändå några av de bästa kanalerna. History Channel kollar jag också en hel del på. Inga störiga reklampauser alls.

Säga vad man vill om lyxfällan så tror jag faktiskt att det programmet, lyteskomiken till trots, har en viss uppfostrande effekt.

De där skulle passa i "man vet att man är gammal när...-tråden.

Måste erkänna att jag också tittar på Kunskapskanalen ibland och med behållning dessutom. Intressant när de tar upp energi- och naturproblem och nya lösningar på dem.

BBC Knowledge är också bra, Historychannel har lite ljuspunkter också men är lite för mycket mumier och världskrig.

Ja va fan lite orolig ett tag att ha blevat anmäld till programmet :gnissla :huvet

Å anledningen då???

Fick veta av en granne att JAG bor i huset där hon e oppväxt i :gnissla :gnissla :gnissla
Men ja har klarat mig iaf, inga elaka polare som anmält mig till programmet... Eller om de krävs en lägsta intelligensnivå att medverka :D :D :D

Å de e tydligen ett par hus från där M. Picasso oxå e oppväxt...

:fyllisar

Är någon dum nog att betala henne för div påhitt så är det bara smart av henne o tacka ja.

Ett tecken på den dåliga ekonomin.

De valde uppenbarligen den billigaste kvinnan de kunde få tag på.

Hon var enbart med för att få lite stålar, hörde att hon knulla runt lika mycket före som efter programet hade inspelats :näsblod

Haha, rent statistiskt borde det väl finnas 30-40 användare bara på SH som har satt henne. :D

jag hade satt på henne...sen sålt bilderna till aftonhoran o blitt tablåkändis!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg