Off Topic

Japp, ny termin, vem e hårdast i avancez mc?, med andra ord, vem blir först med att åka hoj till skolan:?? :P
(eller ja kanske ska säga, vem e rikast i avances, som fattig student så har jag inte råd med någon försäkring på ett par månader än:P)
Hade jag haft hojen kvar hade väl inte det varit någon konst, började köra typ såhär dags förra året. Men så fick jag gå på keyckor också :kryckor

Japp, ny termin, vem e hårdast i avancez mc?, med andra ord, vem blir först med att åka hoj till skolan:?? :P
(eller ja kanske ska säga, vem e rikast i avances, som fattig student så har jag inte råd med någon försäkring på ett par månader än:P)
Jag har kört sen den 1:e, vad vinner jag :hihi

Dock är hojen hemma i skåne.. :(

Förresten, snart pubrunda, kanske ska ses en sväng då allihop?

Jag har kört sen den 1:e, vad vinner jag :hihi

Dock är hojen hemma i skåne.. :(

Förresten, snart pubrunda, kanske ska ses en sväng då allihop?

kanske vore trevligt, har inte den minsta aning om var jag kommer hamna under kvällen, men kom med ett förslag om tid/plats

Vill någon snacka mc och är hungrig så kom till v-huset och köp en grillad hamburgare. Jag står där hela natten.

Nån som vill byta ett gäng kaffebiljetter i bulten mot en hoj?

Undrar hur finanskrisen och konjunkturen påverkar hojpriserna. Hade ju vart najs om marknaden svämmade över av billiga hojar :)

haha alltid:fyllisar
ja ja fattar faktsikt inte hur dom räknar på dom där :huvet försäkringsbolagen.. IF hade ändå mage att begära över 800kr/månad. E inte de lite att ta i? de borde typ va kriminellt för min motorcykel:P

800 för en xt?! :va Helförsäkring deluxe då eller? Är ju vad jag får betala för kawan, iofs halv då...

haha alltid:fyllisar
ja ja fattar faktsikt inte hur dom räknar på dom där :huvet försäkringsbolagen.. IF hade ändå mage att begära över 800kr/månad. E inte de lite att ta i? de borde typ va kriminellt för min motorcykel:P

E väl inte så konstigt att en xt e dyr, den typen av cyklar blir ju stulna var och varannan dag. Alternativt kvaddade p g a att de går mestadels på bak/framhjulet...

800 för en xt?! :va Helförsäkring deluxe då eller? Är ju vad jag får betala för kawan, iofs halv då...

men står din på dig då? inte på en 21 årig kille på hisingen förhoppningsvis, dom skrattar ju typ på försäkringsbolaget när dom ser mitt postnr:P

E väl inte så konstigt att en xt e dyr, den typen av cyklar blir ju stulna var och varannan dag. Alternativt kvaddade p g a att de går mestadels på bak/framhjulet...

min har aldrig varit stulen:P (peppar peppar) och bakhjul skulle jag aldrig få för mig, för de första e de olagligt i sverige:fakta och dessutom e jag inte så bra på de, än :kryckor men om man kan de bra så e man ju kung! :pussa

Last edited:
men står din på dig då? inte på en 21 årig kille på hisingen förhoppningsvis, dom skrattar ju typ på försäkringsbolaget när dom ser mitt postnr:P

Jepp! Iofs bor jag på rätt sida om älven och är 24. :tungan Helt sjukt vad det kan diffa iaf. Men när jag letade försäkring blev det måååånga samtal innan jag hittade ngt för under 2000:-/mån för halv.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show