Vårfest i skåneland!

"Vi från RR" ?? :va

Du vill ju inte vara med i RR enlig en annan tråd, hur ska du ha det? :fakta
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4015420&postcount=37

:rofl :D

Väntar med spänning på kontringen.
popcorn.gif

ingen vågar prata me dig, du e' så sjukt snygg så man vågar inte närma sig dig för man känner sig inte värdig dig:gnissla

:va Raggning på g??

Last edited:
Mhm. Vill bestämt minnas att du hade gympa skor på dig en gång när jag var med och körde.

Hehe jaha, det var säkert i den vevan som mina stövlar pajade jämnt och ständigt! Dragkedjan sa upp sig för att jag har för feta vader. Så då fick det bli gympadojjs! :)

"Vi från RR" ?? :va

Du vill ju inte vara med i RR enlig en annan tråd, hur ska du ha det? :fakta
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4015420&postcount=37

jag är ingen betalande medlem, men jag umgås med RR folk och hänger på RR forumet. Plus att jag är samordnare till stugan så va snäll och gå o märk ord nån annanstans. :näsblod

ingen vågar prata me dig, du e' så sjukt snygg så man vågar inte närma sig dig för man känner sig inte värdig dig:gnissla

ja nåt är det, för vissa vågar inte ens komma på ett kalas dom blivit bjudna på. eller din tjej vill inte släppa dig utan koppel?

Last edited:
jag är ingen betalande medlem, men jag umgås med RR folk och hänger på RR forumet. Plus att jag är samordnare till stugan så va snäll och gå o märk ord nån annanstans. :näsblod
Precis det jag menar, du är alltså inte med i RR utan "hänger" bara med dem.
Det handlar inte om att märka ord, påpekar bara att du inte är någon Radical Rider, bara nån som umgås med folk i RR. Du skulle alltså skrivit:

"dom är faktiskt snälla dom från RR"

Rätt ska väl vara rätt?

Det handlar inte om att märka ord, påpekar bara att du inte är någon Radical Rider, bara nån som umgås med folk i RR. Du skulle alltså skrivit:

Rätt ska väl vara rätt?

Skumt påhopp? Om man vill gå med i rr vad måste man uppfylla för att bli en fullvärdig medlem? filma sig själv när man drar snuten,wheela i tät trafik,burna en kolmask från Sverige till Danmark? Får man en skinnväst med rr:s färger när man blir fullvärdig? Radical riders låter inte som en klubb med shysta killar/tjejer i efter ditt avslöjande av moneys icke medlemskap.Hoppas du bara haft en dålig dag och lite överilat posta inlägget... det var inte så snällt som du säkert förstår.H-A håller sig med hangarounds och det är inte mycket att kopiera.

RadicalRiders filosofi

* Alla är välkomna att få vara med RR och köra.
* RR är emot rasism/mobbing.
* RR tar avstånd mot Försäkringsbedrägerier, Våld och hot, Stöld och handel med stulet gods och andra grova olagliga handlingar.
* RR står för främjandet av en sund MC-kultur.
* RR vill uppmuntra till kamratskap mellan olika sociala, etniska, gender och HBT-grupper både på och av MCn
* Alla ska ha skoj med RR!
* Använd alltid ditt sunda förnuft och respektera alla

Hittade det här! Grunden RR står på är faktiskt väldigt om inte till och med fruktansvärt bra:tummenupp Verkar som min kritik tidigare var överilad den med:)

Last edited:
Skumt påhopp? Om man vill gå med i rr vad måste man uppfylla för att bli en fullvärdig medlem? filma sig själv när man drar snuten,wheela i tät trafik,burna en kolmask från Sverige till Danmark? Får man en skinnväst med rr:s färger när man blir fullvärdig? Radical riders låter inte som en klubb med shysta killar/tjejer i efter ditt avslöjande av moneys icke medlemskap.Hoppas du bara haft en dålig dag och lite överilat posta inlägget... det var inte så snällt som du säkert förstår.H-A håller sig med hangarounds och det är inte mycket att kopiera.
Fråga inte mig, jag är inte och har aldrig varit med i RR. Du får PM:a Mr K och fråga.
Däremot har jag kört en hel del med Radical Riders, varit med på nån fest och varit reisleiter på onsdagsgazzen. Men jag har aldrig sagt "vi i Radical Riders" eftersom jag inte betalat in någon medlemsavgift och det var det inlägget handlade om. Läs om läs rätt.

Vad gäller filmandet så kan du själv gå in o kolla vad det är för filmer som ligger på hemsidan, det handlar om stunt och trix samt en del rätt sköna klipp från turer. Dessutom finns det massor av foton från festerna. Inget av det du nämner ovan.

Sen vet jag inte hur du tänker när du gör jämförelser med H-A? Bara otur kanske?

RadicalRiders filosofi

* Alla är välkomna att få vara med RR och köra.
* RR är emot rasism/mobbing.
* RR tar avstånd mot Försäkringsbedrägerier, Våld och hot, Stöld och handel med stulet gods och andra grova olagliga handlingar.
* RR står för främjandet av en sund MC-kultur.
* RR vill uppmuntra till kamratskap mellan olika sociala, etniska, gender och HBT-grupper både på och av MCn
* Alla ska ha skoj med RR!
* Använd alltid ditt sunda förnuft och respektera alla

Hittade det här! Grunden RR står på är faktiskt väldigt om inte till och med fruktansvärt bra:tummenupp Verkar som min kritik tidigare var överilad den med:)
Ingen fara, det är nu korrigerat. :tummenupp

Last edited:
RadicalRiders filosofi

Det låter litegrann som en pingströrelse det där :3freak

Rätt ska väl vara rätt?

va e ditt problem? eftersom RR inte är någon klubb eller förening så kan vem som helst i princip kalla sig en RR. Men jag finns på RRs forum och det är därifrån allt startar när vi gör grejer så jag kan lugnt säga vi från RR. Eller du vill kanske jag hellre ska säga vi från RRs forum, för då menar jag inte precis RR utan bara forumet!!!???

Är du nån gatekeeper till Mr K? Eftersom han inte sagt till mig personligen att jag inte får lov att säga att jag är från RR så ska väl inte du bry dig heller??! Eller du har ingen bättre sysselsättning än att läsa och kolla upp precis allt jag skriver och påpeka alla fel och brister?

Vill inte såra dig eller nått sånt. men Money har nått som jag är tveksam att du kan erbjuda mig.

men vi kan väl vara kompisar ändå.
Det är inte dig det är fel på, det är mig. :krama

fan va du va kräsen då:fyllisar :rofl

Va fan
ska ni gnälla länge till eller ska ni komma på fest:brinnerup

Pussas kan ni göra där istället

/Han som hänger med RR:brinnerup :hihi
eller skrev jag fel nu:glömdet

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...