Är en del dumma på riktigt?

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Vad är det som är konstigt? Bor väl inte smartare människor i sverige tex (alla som röker på mackar, när de tankar båten, sprutar bensin på grillen, mm) och vad beträffande bensingameriet med dunkar är det ju bara en fråga om efterfrågan/tillgång.
Folk har väl gjort knepigare saker när det handlar om vatten/mat och det är ju mer förklarligt än att trampa över lik för något som står i en bevisligen osann religiös skrift och det händer dagligen, jordklotet över.

sverige är å andra sidan, trygghetsnarkomanernas paradis:

http://www.bokus.com/b/9151847426.html

Min morsa är en trygghetspundare av värsta sorten. Hon bytte in sin toyota yaris -02a med 4300mil på mätaren mot en helt ny för att radion var trasig.
Och det hade ingenting med statusjagande att göra för det ordet känner hon inte ens till.
Hon var helt enkelt så jävla orolig att nånting mer skulle kunna hända med bilen nu när första felet hade dykt upp...
Hur skall jag kunna respektera henne igen? jag ser ju ner på henne nu..

Hur skall jag kunna respektera henne igen? jag ser ju ner på henne nu..

mja...hmm...tänka tänka...som jag ser det, finns det bara en bra lösning på ditt problem: be henne baka vaniljbullar helt enkelt. glöm inte bort ett kall glas mjölk till bara :tummenupp

mja...hmm...tänka tänka...som jag ser det, finns det bara en bra lösning på ditt problem: be henne baka vaniljbullar helt enkelt. glöm inte bort ett kall glas mjölk till bara :tummenupp

Mmjo, det har du nog rätt i. Det skulle få henne att sjunka tillbaka till den mammaroll man vill minnas sen barnsben. Är det säkert att du inte har en meter vitt skägg o knotig käpp?

lustigt att du nämner det; min flickvän hävdar att jag om någon, ska ut och göra det här i tid och otid:

[YOUTUBE-ID]GNz_Zb9-VsQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]

om du besitter förmågan så kör bara. Skulle man kunna be om hjälp men en liten influensa? o store gandalf munboll? /you´re humble servant..

om du besitter förmågan så kör bara. Skulle man kunna be om hjälp men en liten influensa? o store gandalf munboll? /you´re humble servant..

joora, förmågan finns där. liksom tillfällena.

hmm, fysiska små ting som influensa däremot vet jag inte om jag rår på...kan ju dock vara värt med en verbal direkt-attack typ blietzkrieg och se vad som händer. i annat fall klubbar jag till skallen din med gandalf-staven.

säkert att du vill uppleva en sådan konfrontation?

joora, förmågan finns där. liksom tillfällena.

hmm, fysiska små ting som influensa däremot vet jag inte om jag rår på...kan ju dock vara värt med en verbal direkt-attack typ blietzkrieg och se vad som händer. i annat fall klubbar jag till skallen din med gandalf-staven.

säkert att du vill uppleva en sådan konfrontation?

Nu ska vi inte bli lessna bettis Jag bara undrade om du kunde skicka ett eldklot från käppen mot ett bråkigt influensa virus.

Hmm, kan hela sexualakten helt hoppas över genom att man skickar iväg en våg av extrem vällusta, endast genom att svinga en käpp?

Got to have one of those...

Nu ska vi inte bli lessna bettis Jag bara undrade om du kunde skicka ett eldklot från käppen mot ett bråkigt influensa virus.

Hmm, kan hela sexualakten helt hoppas över genom att man skickar iväg en våg av extrem vällusta, endast genom att svinga en käpp?

Got to have one of those...

mjaa, ingen fara, jag bara är mer den vänliga typen som inte gillar skicka eldklot. annat kan ju fatta eld då och mamman din vill jag inte göra upprörd mitt i bullbakandet.

kan tyckas, men varför hoppa över någonting när du har allt att vinna med någonting så enkelt som 'motstånd' :gnissla

Den stora majoriteten människor är idioter. Att kalla fattiga människor för idioter för att de riskerar livet för bränsle kanske inte är överdrivet begåvat heller.

Den stora majoriteten människor är idioter. Att kalla fattiga människor för idioter för att de riskerar livet för bränsle kanske inte är överdrivet begåvat heller.

Njaa, fast det är ju inte det man tycker är korkad - majoriteten av oss här på sporthoj.com skulle nog mer än gärna plocka några dunkar gratis bensin vi också.

Det korkade är ju den eller dom individerna som rökte samtidigt.

(noterade rubriken nu, och den stämmer ju inte riktigt, "en del" dumma var det troligen inte, antagligen bara en nisse som bestämt vägrade slänga bort ciggen eller inte tänka på att han hade den i käften... eller så är det ju mer troligt att det var just det han gjorde, slängde iväg den, landade bara "lite olyckligt")

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan