Förbättra blogg ??

Ha ha, din gamla bajsgubbe. Inte konstigt att Sverige kommer att koka i dynga ekonomiskt i framtiden av alla ogina räliga människor som finns i landet.

"Får man göra så?" "Fan han fick ju, och inte jag" "Jaha , nu ska han tjäna en massa pengar igen, det vill jag också"

Min blogg tjänar jag inte en spänn på, och vill bara roa människor med den. Var inte orolig, du har säkert högre lön än mig också. :)'

Har du konstruktiv kritik, så tar jag tacksamt emot den, annars. SCRAM !!

Rätt var det är börjar du annonsera där och börjar dra in pengar.
För övrigt har jag inte EN ENDA krona i månadslön.

PISSENISSE

Rätt var det är börjar du annonsera där och börjar dra in pengar.
För övrigt har jag inte EN ENDA krona i månadslön.

PISSENISSE

Ha ha, din fattiglapp. Skulle bloggen bli kommersiell så lovar jag dig en plats på redaktionen bredvid Paddan och bröderna Apor som jag kommer att anställa på Måndag :)

Ha ha, din fattiglapp. Skulle bloggen bli kommersiell så lovar jag dig en plats på redaktionen bredvid Paddan och bröderna Apor som jag kommer att anställa på Måndag :)

Grymt, jag är på.

Är det "bara" en blogg du pysslar med så spelar designen mindre roll. Det är det redaktionella som räknas.

En intervju med ett talande anus vore ett scoop dock. :)

WTF? Ska JAG pröjsa för din rövblogg?
Fan, du skulle ju kunna ta in annonser för analklåda, babianröv osv.
Skulle säkert bli lukrativt.

hahahahahahaha det var kvällens roligaste och ta mig faen sant - sånt förekommer redan på tv i reklamfilmer så varför inte på bloggen!

jag återkommer om hur det går. och kan du dra in en o annan kund, får du naturligtvis procent på intäkterna.

har vi sett redan, till och från, med g w bush...:tungan

Last edited:
hahahahahahaha det var kvällens roligaste och ta mig faen sant - sånt förekommer redan på tv i reklamfilmer så varför inte på bloggen!

jag återkommer om hur det går. och kan du dra in en o annan kund, får du naturligtvis procent på intäkterna.

har vi sett redan, till och från, med g w bush...:tungan

Du skulle ju kunna köra tester och grejjer på din blogg också. Finns säkert massa intressanta saker att testa och skriva om förutsatt att man inte är så rädd om rectum.....

Annars kan du köpa ett träningsanus! :fakta
W44014.jpg

Fyfan... ser framför mig... Lyckan är gjord, äntligen har man fått hem HENNE. Hon med stort H. Hon som stod där i baren, glimrande och allt satt som om gudarna själva ägnat henne en hel helg....

....väl hemma knäpper man långsamt av henne BH:n för att se hur tuttsen rullar ner som någon galen korsning av taxöron och rullgardin. Besviken vandrar man vidare och knäpper av henne korsetten bara för att se något flubberliknande elände svälla ut och när man till sist, i hopp om att iaf kunna lägga henne framstupa och lägga en fibban på ryggen, drar av henne resten ramlar den där välformade persikorumpan ner som en påse geggamojja och framför sig har drömcheyen med några enkla handgrepp förvandlats till.....

slimer.jpg

Fyfan... ser framför mig... Lyckan är gjord, äntligen har man fått hem HENNE. Hon med stort H. Hon som stod där i baren, glimrande och allt satt som om gudarna själva ägnat henne en hel helg....

....väl hemma knäpper man långsamt av henne BH:n för att se hur tuttsen rullar ner som någon galen korsning av taxöron och rullgardin. Besviken vandrar man vidare och knäpper av henne korsetten bara för att se något flubberliknande elände svälla ut och när man till sist, i hopp om att iaf kunna lägga henne framstupa och lägga en fibban på ryggen, drar av henne resten ramlar den där välformade persikorumpan ner som en påse geggamojja och framför sig har drömcheyen med några enkla handgrepp förvandlats till.....

...so who you gonna call?

...so who you gonna call?

Ghostbusters!

..."Ugly girls needs sweet lovin' too... it's a dirty job but someone's gotta do it!"...

PÅ med ghostbusterströjan och ge dig utpå stan och ägna dig åt lite smutsjobb. Se det som veckans goda gärning om inte annat.

Annars kan du köpa ett träningsanus! :fakta
W44014.jpg

Ha ha, där är du ju din gamla fadäs. Det gläder mig att vi har samma vridna humor trots att jag anser att du har helt rökta åsikter i flyktingfrågan.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg