Vad säger ni tjejer? -Igen

Jag KAN INTE hålla mig längre!!!

Kan man slippa dessa förbannade trådar i detta forum??
Finns ju massa andra ställen ni kan samlas & dreggla över OKEJ bilder & halvt avklädda andra klassens medlemmar på SH.....

Lägg neeerr!!!!!!!!

Om du nu stör dig på sådana här trådar, så finns ju den gyllene regeln fortfarande kvar. DU BEHÖVER FÖR FAN INTE ÖPPNA TRÅDEN OM DU TYCKER DEN ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG, PESSIMISTFAN! :huvet :huvet :huvet :mad: :mad: :död :död :näsblod

Det är ni två som gör Sporthoj till den källa av kunskap som vi alla behöver...vad är syftet med er närvaro? har ni ingen ungdomsgård att vara på?

Eftersom du bara verkar vilja dra fram det negativa så kvittar det ju vad jag skriver. Jag är aktiv i mc-trådar också, jag KÖR HOJ, och hänger här mycket för att hitta folk att köra med. Detta är en OT-del, vad är det du inte förstår med det? Som jag sagt innan kan du ju skippa trådar du stör dig på. Vem är det som inte har något liv egentligen? Som tvunget måste gå in och kolla i trådar du inte är intresserad av?
Vad är syftet med DIN närvaro? Gör du någon nytta här, när du bara dravlar omkring och gnäller?
Och vad vet du om mina kunskaper? Ingenting.

Jag håller med!

Lämna tråden och låt alla damer jaga sina gaddade och snaggade outlawdrägg ifred! Vi som tycker om motorcyklar kan hålla oss till de mc-relaterade avdelningarna där det åtminstone existerar ett hojintresse .. :rolleyes:

Som sagt, har både hojintresse och hoj. Har kört cross sen jag var 7, och gathoj sen jag var 16, så intresset är det inget fel på. Men det finns annat här i världen än enbart mc, speciellt på vintern.

Last edited:
Det är ni två som gör Sporthoj till den källa av kunskap som vi alla behöver...vad är syftet med er närvaro? har ni ingen ungdomsgård att vara på?

Om du syftade på mig som en av de två så tar jag det som en komplimang. Ungdomsgård. TACK. ;)

Tror Biltmore ser ut som sin avatar och blir lite svartis på att ni pratar om killar ;)

Shit..nej nu blev jag så ledsen av din kommentar att jag bara måste dra mig tillbaka & gråta , du ser ju dessutom så grymt tuff ut på bilden, så kanske bäst man passar sig....hua!

Shit..nej nu blev jag så ledsen av din kommentar att jag bara måste dra mig tillbaka & gråta , du ser ju dessutom så grymt tuff ut på bilden, så kanske bäst man passar sig....hua!

Nu räcker det!! Denna tråden är skapad för att vi tjejer här på forumet ska ha lite skoj!! Passar det inte så kan du dra nånstans!

Va snäll och sluta spamma vår tråd eller lägg upp en bild på tillräckligt snygga dig. :tummenupp

Ska ni munhuggas kan ni göra det privat. :mad:

BACK TO TOPIC!!!!!

Hade jag varit tjej hade jag diggat Trent Reznor / Nine Inch Nails "lite mer" än vad jag gör nu :)
(kan tänka mig att TS diggar Mr. Reznor - liknar killen i första inlägget, fast mognare hehe)

Trent_reznor.jpg

trentreznor_wideweb__470x387,0.jpg

TrentReznor13.jpg

trent_reznor.jpg

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025