Endurance i Februari

Vi är en förare kort..... tänkte vara 4..

MYCKET intressant, Men tyvärr blir teamet galen på mig om jag hoppar på ett annat.

Vi hoppas på att några inte betalar i tid, och att vi får deras plats.

Har du ingen 4:e förare efter 30/1.. och vi inte fick plats.. hänger jag gärna med.
//
Benny

MYCKET intressant, Men tyvärr blir teamet galen på mig om jag hoppar på ett annat.

Vi hoppas på att några inte betalar i tid, och att vi får deras plats.

Har du ingen 4:e förare efter 30/1.. och vi inte fick plats.. hänger jag gärna med.
//
Benny

Oki! ..

Vad gör några gamla ERF förare medan vintern sniglar sig fram? Vi är naturligtvis med på den senaste idiotiska ideen: 24-timmars-skrotbils-LeMans :tummenupp

Vi har bildat teamet "Old Rats" och idag änligen lyckades det att hitta en beskitigad och godkänd bil som vi kunde köpa för 4500 kr. Så nu har teamet en bil. Men... den startar desvärre inte. :huvet Denna gång har vi ingen Rat-bike, men en Rat-car. Optimistiska som vi är hoppas vi att fixa startproblemet för under 500 kr. Annars får vi hitta en riktigt billig bil i sista ögonblicket. :hihi

Nå, det ordnar sig nog. Vi får lösa problemet med den kända danska metoden att ta en Tuborg, :fyllisar och hoppas på att imorgon blir en bättre dag. Vi har vadslagning innom teamet hur många timmar bilen kommer orka... om vi kan starta den. :näsblod

Hoppas era förberedelser går bättre än våra. :3freak

/Kris

just nu är ju detta event det enda som ger ett uns glädje i gråmörkret i motorväg så att säga

Nja våra förberedelser vet inte riktigt vad jag ska säga MB 190 -84 med knackande motor och vinande bak axel, jag tippar på att vi håller 13 min 4 sek
vinner man långlopp då ? ja ja vi får väl heja på alla andra garva och ta en pilsner..

Lappen/ ÖKA Racing...

Webspy!! Skulle Hasse var med er eller?

Blondie.. Imponerande! Många timmar i garaget på den kärran!

Last edited:
Webspy!! Skulle Hasse var med er eller?

Blondie.. Imponerande! Många timmar i garaget på den kärran!

Näe.... han återkom aldrig så vi får väl dricka massa Dark Dog ;)

Vi fick nedslag på vassa skärmkanter.... SBP sa att silvertejp som täckte rosten räcker..... så vi har inte lagt ner såååå mycket jobb.

Hoppas på snö o drivis....

Kommer ju att behövas när du ska ta dig ur lecahavet....

Lecahavet e fruset.... dessutom är vi så långsamma att vi inte kommer så långt ut!

Last edited:
Bara en lite fundering, vad gjorde att 325'an var donatorbil och inte tvärtom?
Helt galet massa jobb ni lagt ner :D

Kolla bilden på 325 insidan någon pundare har stulit kablar klippt villt o tändbox sen fick vi den efter 320 bara vi tog den till skroten så han slapp se den

ska vi ta med ett pokerbord kanske?

Last edited:
Kolla bilden på 325 insidan någon pundare har stulit kablar klippt villt o tändbox sen fick vi den efter 320 bara vi tog den till skroten så han slapp se den

ska vi ta med ett pokerbord kanske?

Vi lär ju ha några timmar att spela så visst :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025