Gsx R 750 -01.. Vad får man??

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Tänkte höra lite om råd här, helst då seriösa då jag ska hjälpa en vän att sälja sin brors hoj då han tragiskt gått bort i cancer. Kände han som hade Hojen innan och det var en skitbra kille, tyvärr fick han aldrig åka så mycket på den innan han fick diagnosen, och nu är han borta men jag hoppas verkligen han har det bra där han är nu..

Över till frågan då,

Det är en Gsx r 750 -00
den har haft 5 ägare och har rullat mellan 3500 -4000 mil (vet ej säkert då jag inte sett hojen sen han gick bort, de bad bara mig om hjälp då de e' helt off vad gäller mc)

Den är i Bra skick men jag tror där kan vara någon mindre repa på den(Har jag för mig)Sitter acra slipon på den men de spelar kanske inte så stor roll..

Det är den lite nyare modellen än den som är lite äldre :gnissla
den e' snyggare än 98 tex...

Hoppas jag kan få lite seriösa svar, har själv ingen erfarenhet av sporthojar då ja kör en sleden ktm... :banana

Tror han gav 55-57 000 för den förra året i januari men ja tycker de låter mycke..

Vad är rimligt att begära... Tack för hjälpen ni som orkar läsa hit...:yoparty

Kör på runt 40 och är det någon som säger "skulle Jag aldrig lägga på en sån" så är det vbara för dessa att låta bli. Finns inte så många av denna kannonhoj ute.

btw, tråkig historia:(

håller med om pris runt 40 i annonsen, men räkna med att släppa den för 35-37 skulle jag tro. Kan ju vara skönt att få ett snabbt köp o slippa stå och tjafsa om ngn enstaka tusenlapp.

Ok.. såg nån på blocket för 52 tror ja men de e' kanske lite overkill å begära då den har nån skavank??

Ok.. såg nån på blocket för 52 tror ja men de e' kanske lite overkill å begära då den har nån skavank??

Jo det är nog att ta i. Det är en annan grej vad de går för. Kör på 45 då om det inte är brådska.

Även om den inte har skavanker så är 40 ett pris som du nog får vara nöjd med.
Men testa med mer om du vill, du har ju fått råden du bad om.

att den är original
alltså otrimmad/opimpad åsåvidare

ok, ja e' med..

ja jobbar på att få hem den till kävlinge nu så man kan kolla närmre på den och så, står på annan ort nu avställd sen 1 år tillbaka då han fick diagnosen...

ok, ja e' med..

ja jobbar på att få hem den till kävlinge nu så man kan kolla närmre på den och så, står på annan ort nu avställd sen 1 år tillbaka då han fick diagnosen...

tråkigt att höra det där med killen!
jag beklagar verkligen.

hoppas det går bra med affären

en jag känner köpte en likadan våren 2008

nästintill nyskick 39' gav han, men det var ett skitbra pris tycker jag

så räkna någonstans mellan 35-40, beroende på när du avser att sälja, kanske över 40 om du säljer i vår/sommar

en jag känner köpte en likadan våren 2008

nästintill nyskick 39' gav han, men det var ett skitbra pris tycker jag

så räkna någonstans mellan 35-40, beroende på när du avser att sälja, kanske över 40 om du säljer i vår/sommar

Ok... planen va att försöka sälja den i slutet på mars, april nångång,.
när de börjar bli lite värme å de som inte vågar köra nu vaknar till liv å blir körkåta...:D

sålde min i somras för 41000:- med 2100mil på mätaren. den hade lite småskavanker dock men räkna inte med att få mer än 40k i dagsläget

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage