Tänkte höra lite om råd här, helst då seriösa då jag ska hjälpa en vän att sälja sin brors hoj då han tragiskt gått bort i cancer. Kände han som hade Hojen innan och det var en skitbra kille, tyvärr fick han aldrig åka så mycket på den innan han fick diagnosen, och nu är han borta men jag hoppas verkligen han har det bra där han är nu..
Över till frågan då,
Det är en Gsx r 750 -00
den har haft 5 ägare och har rullat mellan 3500 -4000 mil (vet ej säkert då jag inte sett hojen sen han gick bort, de bad bara mig om hjälp då de e' helt off vad gäller mc)
Den är i Bra skick men jag tror där kan vara någon mindre repa på den(Har jag för mig)Sitter acra slipon på den men de spelar kanske inte så stor roll..
Det är den lite nyare modellen än den som är lite äldre
den e' snyggare än 98 tex...
Hoppas jag kan få lite seriösa svar, har själv ingen erfarenhet av sporthojar då ja kör en sleden ktm...
Tror han gav 55-57 000 för den förra året i januari men ja tycker de låter mycke..
Vad är rimligt att begära... Tack för hjälpen ni som orkar läsa hit...
Över till frågan då,
Det är en Gsx r 750 -00
den har haft 5 ägare och har rullat mellan 3500 -4000 mil (vet ej säkert då jag inte sett hojen sen han gick bort, de bad bara mig om hjälp då de e' helt off vad gäller mc)
Den är i Bra skick men jag tror där kan vara någon mindre repa på den(Har jag för mig)Sitter acra slipon på den men de spelar kanske inte så stor roll..
Det är den lite nyare modellen än den som är lite äldre
den e' snyggare än 98 tex...
Hoppas jag kan få lite seriösa svar, har själv ingen erfarenhet av sporthojar då ja kör en sleden ktm...
Tror han gav 55-57 000 för den förra året i januari men ja tycker de låter mycke..
Vad är rimligt att begära... Tack för hjälpen ni som orkar läsa hit...