Aj aj i tummvecket

Ozzy Osbourne

Bannad
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
90, Honda, CBR
Satt nu och käkade upp dom sista julnötterna och en av nötterna ville inte knäckas. Så jag tog i så det smakade skit i munnen. Det hjälpte men när nötjäveln sprack så hade jag ju nöttången i vänstra handen och nöp med den högra. Så tror man inte på helvetet att det nyper i skinnbiten i tummvecket. Blodet sprutade som fan från ett centimeter jack ungefär. Då kastade jag nöttången genom min nya plasmatv så att hela skärmen blev en vit mjölkig yta. Media Markt får ge mej en ny på försäkringen så what. Men i alla fall så har jag tejpat jacket i handen. Frågan nu är var fan är nöten?

Ozzy Osbourne skrev:
Frågan nu är var fan är nöten?

Jag tycker att frågan besvarade sig själv ganska omgående :näsblod

ps: Är du en gammal bannad användare som har lyckats tagit sig in i systemet igen? Man får den känslan av dina inlägg, de är bekanta nämligen. Får se hur länge du är kvar denna gång då....

Jag brände mig på min lödkolv igår slängde iväg skiten den hamnade i soffan, naturligvis så började det brinna, hela huset brann ner, men jag orka bah faan inte bry mig jag har ju hemförsäkring liksom.

Klara sig lödkolven?

Näh, men spelar roll då hade ju Biltemas tillägsförsäkring bara hämta ut en ny :ryckapåaxlarna

Är hos en polare nu, vi skall pajja AAALLLA hans elektronik grejor som han har försäkring på, ALLA typ :yoparty , sen sticker vi och hämtar ut nya :yoparty

Vi skiter i allt!!!!! :2cool :badass

Näh, men spelar roll då hade ju Biltemas tillägsförsäkring bara hämta ut en ny :ryckapåaxlarna

Är hos en polare nu, vi skall pajja AAALLLA hans elektronik grejor som han har försäkring på, ALLA typ :yoparty , sen sticker vi och hämtar ut nya :yoparty

Vi skiter i allt!!!!! :2cool :badass

Fan, jag vill me göra så :( Vart tecknar jag försäkringar i efterhand!? BERÄTTA FÖR FAN! :machinegu

Fan, jag vill me göra så :( Vart tecknar jag försäkringar i efterhand!? BERÄTTA FÖR FAN! :machinegu

Vi har precis tagit hand om tv´n

avdeco1smallzt1.jpg

bad_packing_lcd_plasma_samsung_tv_broken_crack_spoil2.jpg

Faan vad kovla vid är! :mad:

Last edited:
Faan vad kovla vid är! :mad:

Fick du för lite kärlek som barn eller vad fan är det frågan om?

För lite stryk kanske?

Är så jävla trött på ditt fjanteri i varenda jävla tråd. Om det var upp till mig skulle du bannas så hårt att dina barnbarn fick problem att logga in på SH.

För lite stryk kanske?

Är så jävla trött på ditt fjanteri i varenda jävla tråd. Om det var upp till mig skulle du bannas så hårt att dina barnbarn fick problem att logga in på SH.

Förlåt!

Tråkigt att jag har gjort dig så illa berörd, är hemma och är sjuk med hög feber sjukligt uttråkad.

Men jag tar åt mig av av du har sagt.

/DR

Edit: Sen att posta en sådan post du precis har gjort med hårda ord vette 17 om det är bättre. Ett Pm kanske hade varit på sin plats.

Last edited:

För lite stryk kanske?

:ajjabajja :ajjabajja :ajjabajja
nu tar vi o taggar ner lita,här va....
Om du nu e nyskånsk se e de allmänt känt att vi e av den ödmjuka typen....
Så,be nu om förlåt o va sams igen.:tummenupp

En liknande grej hände mig när jag en tvärhand hög lekte med ett luftgevär som laddades genom att knäcka pipan. Fifasen så mycket blod det rymdes i den lilla skinnbiten.

För lite stryk kanske?

Men värst vad du var stingslig:confused:

Jag tycker att D-Rs inlägg var en ganska bra ironimodekommentar som visar vad vi tycker om trådskaparens "slängde tången genom plasmateven men mediamarkt får ge mig en ny på försäkringen så skit samma"-inställning (inte ok, inte coolt). Men det gick kanske inte fram hos dig eller?

Tagga ner lite och gnäll på folk som förtjänar att gnällas på istället:)

Sen att D-R är en jävla spamtomte i övrigt är en annan femma, men gnäll på honom i rätt tråd för rätt inlägg i så fall:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg