AW: Mat och öl, Bistro Hijazz 29/1

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Uppsala
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
Hej!

Nu är det snart dags för AW :banana :fyllisar :tuttar :yoparty
Det blir den 29/1 (Torsdag) på Bistro Hijazz(Centralstationen).
Riktigt trevligt ställe, inspirerat av musik och kultur världen över.

Vi kör 18:00 som starttid, men det är ingen fast tid, det viktiga är att så många som möjligt kommer :) Sprid gärna informationen vidare till vänner och bekanta.

Eftersom vi kommer bli så många så är det en fördel att boka bord.
Fyll i listan så fixas det ett bord så ses vi där! :tummenupp
"Alla ska med" :D

Listan:
1. Visse
2. Ballhead
3. Kamikaze Kid
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Listan:
1. Visse
2. Ballhead
3. Kamikaze Kid
4. Sb
5. Björn
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Äsch, sluta dalta nu och haka på bara :yoparty

Bokar bordet runt den 25e någon gång.
Så sprid ryktet snabbt till era vänner så vi blir ett gäng och inte "ett litet sällskap på fyra personer" :-p
 
Äsch, sluta dalta nu och haka på bara :yoparty

Bokar bordet runt den 25e någon gång.
Så sprid ryktet snabbt till era vänner så vi blir ett gäng och inte "ett litet sällskap på fyra personer" :-p


Rätt inställning!
Du kommer bli en utmärkt AW general! :tummenupp

Skriv upp er nu ni som tjötar om att vi ska ha efter lön och en gång i månaden!!!
 
Jag har möte på eftermiddagen och vet ej när jag kommer hem. Men kommer jag hem i tid så kommer jag förbi, men kan inte garantera nått iförväg :)
 
Kom igen och skriv upp er nu! :(

Ha förtröstan..

Det brukar alltid vara x antal som skriver upp sig. Sen kommer hälften av de på listan plus x antal andra som inte skrivit upp sig. Så håll ut, det brukar bli folk ändå. Dock är det svårt att boka bord under sådana premisser men jag antar att det inte är packat med folk en torsdagkväll?
 
Ha förtröstan..

Det brukar alltid vara x antal som skriver upp sig. Sen kommer hälften av de på listan plus x antal andra som inte skrivit upp sig. Så håll ut, det brukar bli folk ändå. Dock är det svårt att boka bord under sådana premisser men jag antar att det inte är packat med folk en torsdagkväll?

Det är nära till mit favvo hak annars, Katalin. Sjyst mat och öl och kass service :fyllisar
 
Äsch, sluta dalta nu och haka på bara :yoparty

Bokar bordet runt den 25e någon gång.
Så sprid ryktet snabbt till era vänner så vi blir ett gäng och inte "ett litet sällskap på fyra personer" :-p

I like your stile ; )

Bara för att du står upp för din aw så ser jag till att skriva ner min bokning : )

(jag addar JoS också så han känner sig lite tvingad ; )

Listan:
1. Visse
2. Ballhead
3. Kamikaze Kid
4. Sb
5. Björn
6. Redan
7. JoS
8.
9.
10.
11.
12.
13.
 
I like your stile ; )

Bara för att du står upp för din aw så ser jag till att skriva ner min bokning : )

(jag addar JoS också så han känner sig lite tvingad ; )

Listan:
1. Visse
2. Ballhead
3. Kamikaze Kid
4. Sb
5. Björn
6. Redan
7. JoS
8.
9.
10.
11.
12.
13.


Wohoo! :tummenupp
 
Jag har för avsikt att komma. :öl

Listan:
1. Visse
2. Ballhead
3. Kamikaze Kid
4. Sb
5. Björn
6. Redan
7. JoS
8. Titania
9.
10.
11.
12.
13.
 
Nu börjar det likna något :)
Men 9 personer anmälda och 300 läsare...
Alltså var 30e har anmält sig ungefär, ska vi klassa det som Väl Godkänt?
 
Nu börjar det likna något :)
Men 9 personer anmälda och 300 läsare...
Alltså var 30e har anmält sig ungefär, ska vi klassa det som Väl Godkänt?

Men om alla 9 läst tråden varje gång någon annan skrivit något så betyder det att ungefär var tionde har anmält sig. :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top