Skriv-vad-du-vill-tråden

Satan du... Det där var ju riktigt bra gjort...

Försöker också men inte faen får jag det så där bra...
Även fast jag kör med 3000 lager så blir det antingen blaskigt, fuckade reflektioner eller dömatt... :gråta

Satan du... Det där var ju riktigt bra gjort...

Försöker också men inte faen får jag det så där bra...
Även fast jag kör med 3000 lager så blir det antingen blaskigt, fuckade reflektioner eller dömatt... :gråta

Tack så mycket!:) Om du använder lassoverktyget ljusstyrka/kontrast så går det ganska smidigt.:) :) Du behöver inte använda så många lager, dom är mest i vägen!:tummenupp

Go´morron......."härlig dag"......slask ute......:mad: ......."jättekul"........Sånna här dagar tycker jag INTE om........:huvet ........inte när jag jobbar.........

Go´morron......."härlig dag"......slask ute......:mad: ......."jättekul"........Sånna här dagar tycker jag INTE om........:huvet ........inte när jag jobbar.........

slask??
Var då??
Här borta där jag är är det krisoigt som fan ute... *Asg*

A just ja...
GOd MORGON!!!!! :D

Last edited:
slask??
Var då??
Här borta där jag är är det krisoigt som fan ute... *Asg*

A just ja...
GOd MORGON!!!!! :D

Här e det bara nån plusgrad änsålänge........men hatar när man har små stackars galonklädda människor med blöta vantar som åker/de tar av...o blir iskalla o fryser....o då skriker o gråter.......:(

Men snart är det väl VÅR !! :)

Här e det bara nån plusgrad änsålänge........men hatar när man har små stackars galonklädda människor med blöta vantar som åker/de tar av...o blir iskalla o fryser....o då skriker o gråter.......:(

Men snart är det väl VÅR !! :)

Jag förstår exakt vad du menar...

Jepp våren är beställd så den kommer snart.. :D

Jag har just ringt och bett våren vänta lite... först skall det åkas skidor i Åre om några veckor. :)

Amen förihelveti... Lägg av... Inte vänta med våren... I Åre kan den väl låta bli att komma överhuvudtaget??
Här nere vill vi ha vååååååååår... :D

Som kursledare/instruktör finns det inget mer frustrerande än att ha fel målgrupp på sin kurs, det märks rätt tydligt när folk är ointresserade.

Oftast är det folk som blivit tvingade att gå på kurs av sin chef/mentor, dessa är svåra att motivera eftersom dom oftast redan har bestämt sig att dom inte vill.

Som tur är så inträffar detta väldigt sällan för min del, jag håller teknikrelaterade kurser till serviceing. från våra marknadsbolag runt om i världen, dom är oftast väldigt motiverade och vet att dom måste lära sig detta för att kunna klara av sitt dagliga jobb, även om deras engelska ibland är knackig så brukar det lösa sig på något sätt ändå.

Fast ibland får man träna på tålamod....

Last edited:
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back