Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag har beställt våren till den 24 mars, då jag kommer hem igen från värmen:)
Då blir det garageinvigningsfest och grillning här:tummenupp
Sen blir det till å sätta fart att få ut hojen i nyskick!

Hmmm... 24 mars... Det var ju faktiskt inte så jäkligt långt borta...
Första turen med hojen förra året blev 17 mars... Haha.. Men det var å andra sidan varmt vädkigt tidigt förra året... O sen regnade resten av sommaren bort... *asg*

Ja till slutet av mars ska nog jag oxå fått iordning på hojen så den är fin som fan... El vad säger du Pucken?????? :D
 
Hmmm man kanske ska boka in 3 bandagar I Brno på GP banan i mitten av april, våren brukar ju komma tidigt i Tjäkkien, Hmmm sen kanske några dagar på Mostbanan på hemvägen...

Hmmmm dagens I-landsproblem är inte lätta att lösa...
 
Hmmm... 24 mars... Det var ju faktiskt inte så jäkligt långt borta...
Första turen med hojen förra året blev 17 mars... Haha.. Men det var å andra sidan varmt vädkigt tidigt förra året... O sen regnade resten av sommaren bort... *asg*

Ja till slutet av mars ska nog jag oxå fått iordning på hojen så den är fin som fan... El vad säger du Pucken?????? :D

Vilket minne du har! Jag har aldrig en aning om varken när jag tog fram eller ställde in hojarna:confused:
..minns bara att jag kör varje år:tungan
 
Vilket minne du har! Jag har aldrig en aning om varken när jag tog fram eller ställde in hojarna:confused:
..minns bara att jag kör varje år:tungan

*skratt*
Troligen kommer jag ihåg just den gången enbart för att det var första gången i mitt liv som jag hade vårpremiär med hojen då jag tog körkortet augusti året innan..
Plus att jag hade grymt trevligt sällskap på den turen.. *skratt*
 
*skratt*
Troligen kommer jag ihåg just den gången enbart för att det var första gången i mitt liv som jag hade vårpremiär med hojen då jag tog körkortet augusti året innan..
Plus att jag hade grymt trevligt sällskap på den turen.. *skratt*

Var det den gången som du och jag var ute då förstår jag? ;)
 
Vad synd, tvättstugan tar iaf slut, för tillfället. :krama
Hoppas det blir bättre snart! :)

Nu ska jag packa lite och bege mig mot Arlanda om en stund. :gnissla Karlskrona here we come. Again. :mad:


Ja....just nu mailen som inte vill fungera......sånt som kan vara bra om det funkar.........


Ha så skoj i Karlskrona!!!! :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top