Skriv-vad-du-vill-tråden

Ja **** alla kan vi göra misstag eller hur här i livet, kanske även du fast det är ju svårt att tro?
Jag har erkänt och bett om förlåtelse för de misstag jag har gjort, men du fortsätter att påstå att jag bla. är falsk och nu tydligen schiz också?
Att du tom. kan vara så skadeglad över andras elände och misstag att du skriver en lång blogg om det bevisar väl bara hur du själv är som person?
Du tål ingen som helst kritik själv eller att någon ifrågasätter dig.

..och jag vet att Kakan kommer att ta bort det här inlägget eftersom ni ingår i er lilla klubb för inbördes beundran där ni aldrig har gjort några egna misstag...

Kakan har för övrigt gjort exakt samma misstag som jag själv och trott på samma psykopat...

Dra inte med mej i detta nu snälla, jag trodde de var avklarat.

Vi har inte nån klubb för inbördes beundrar alls de handlar om att jag försöker i allt detta ta bort just sånt som kan tas via pm.
Detta hade passat bra via pm i stället.

Och jag vet precis som många andra att du bet om ursäkt men vissa saker kanske togs för långt ? och därför finns fortfarande känslan av irritation över den situationen kvar.
Jag kan dock inte fatta varför jag alltid bli inblandad i den personens liv jag vill inte ha nå ALLS med den personen att göra eller prata om :( men man slipper aldrig höra något och att jag har gjort misstaget att vara en vän och ställa upp får jag tydligen aldrig glömma.
Jag har lagt de där bakom mej jag har även god tagit din ursäkt och lagt de bakom mej.

Kan vi nu SNÄLLA sluta hoppa på varandra på detta sätt och är de så att man blir irriterad eller arg på något ta de via pm med den personen de berör så slipper jag ta bort massa inlägg och få höra att jag missbrukar min moderator funktion :(

:) Nu önskar jag alla en trevlig kväll och hoppas att gammalt groll kan hållas via pm i ställe då blir stämningen mycke roligare för alla.
:hej

Last edited:
I Skriv-vad-du-vill-tråden skriver jag nu ett fjååårtis uttryck...

ORKA!

Och upprepar KRAM PÅ ER ALLA!!! :krama

g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif
g060.gif

I Skriv-vad-du-vill-tråden skriver jag nu ett fjååårtis uttryck...

ORKA!

Och upprepar KRAM PÅ ER ALLA!!! :krama
Jag vill INTE kramas mé nå'n jefla flaggstång! :mad:
Man blir ju för bannad av allt krammande till högger å vensster. Fatta att det är eCkliTt! :dummer :finger

:1pajas

Hur svårt kan det vara att förstå ett forums spelregler, inga personangrepp är tillåtna, det är ok att skoja men då skall bägge parter vara med på det.

Dessutom är det fullständigt ointressant att läsa om gammalt personligt groll och missförstånd mellan människor som inte tål varandra.

Håll er er borta från varandra istället så slipper vi läsa en massa onödigt tjafs, SH börjar mer och mer likna skvallerspalterna i damtidningarna, och hur sanna brukar dom vara då.

Kan man inte lösa det med pm så hjälper det föga att hänga ut någon offentligt, det är bara fult, fegt och fel.

Folk som är osams har oftast två helt olika versioner om vad som har hänt och varför det blev som det blev.

Peace love and understanding :)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back