Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Märkligt. Var det inte du som sa att en tjej inte får ha legat med mer än

20 år 3 st
25 år 5 st

För att kunna ha ett förhållande med, annars duger dom bara till att sätta på och glömma
Det tycker inte jag rimmar med ditt uttalande om självständiga och frigjorda kvinnor.

Typ så, ja. Det var väldigt vad mina inlägg gör intryck på dig, eller har du bara oerhört bra minne?

Jag tycker inte det rimmar så illa. Sexuellt frigjord kanske kan betyda att vägra försöka bli av med oskulden när man är 14 bara för att alla andra gör det. Mest dina fördomar om "sexuellt frigjord" som spökar tycker jag.

Bara för att man visar lite hud måste det betyda att man knullar runt då eller hur tänker du?

Tjejer och killar får ligga hur mycket dom vill men över en viss gräns är det kör som flickvänsmaterial för mig. Men tydligen får inte jag tycka på ett visst sätt enligt dig. Trodde det var var forum var till för - att alla får lufta sina synpunkter.

Tänk vad illa det kunde ha gått om vi hade varit under täcket, det finns ju lite fler grejjer man kan förväxla med annat :brinnerup

:finger

Om du inte är korkad för att du är blond, av vilken anledning är du korkad då?:va

HAHA, :död det är sant, jag kan vara korkat i vissa situationer, men det tror jag nog att alla är. Man kan ju inte kunna allt. Kan nästan slå vad om att jag skulle kunna kicka ditt ass i en hel del ämnen. :tungan

Inget att bli sur över, menar bara att det är jobbigt om jag skulle få för mig att blåsa upp en ballong där under täcket. Teo har säkert råkat ut för det massvis av gånger :näsblod

Tro mig, det behövs tonvis mer för att jag ska bli sur. :tummenupp
Det lär märkas om man säger så. :hihi

In your dirty dreams mister. :P

Nej fan, jag och damen sitter och poängsätter allas bilder men det behövs fler deltagare då vi har gjort upp en lista från 1 till 10 !:tummenupp :D

Nej fan, jag och damen sitter och poängsätter allas bilder men det behövs fler deltagare då vi har gjort upp en lista från 1 till 10 !:tummenupp :D

o när har du tänkt publicera den? tycker ni ska berätta nu, ni kan ju fylla på den efter hand. :hihi

Vilken placering är jag på ?...vilken placering är jag på ?...vilken placering är jag på ?...:crash

Sa ju att den bara gick till tio.....:D :tummenupp

o när har du tänkt publicera den? tycker ni ska berätta nu, ni kan ju fylla på den efter hand. :hihi

Som att gå på Prisutdelning men att du fick veta resultatet i tidningen dagen före....no way:D

Last edited:
WOOHOO!!!! 10 poäng!!!!Fan vad nice...eller?... vänta nu...*** :va

hahahaahha d låter inte så bra för din del! än har ja inte varit med nån gång där placering nr 10 är bra! :rofl :rofl :rofl jaf vet vilken placering jag är på, enligt min mammas lista iaf. :rofl :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna