Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Saken är den att jag inte vet vad den heter, men den finns i en godisaffär på nedre planet i Täby centrum. Den finns längst in i butike och är totalt jävla svindyr. Finns kanske max tio olika smaker, varav den vita chokladen med nån smörkolanougataktigt har gett mig många ljuvliga stunder. :tungan Brukar glatt skutta därifrån med en påse på mellan 100 & 200 kronor och för det får man väl kanske en sådär 30-45 bitar. Dock så brukar jag inte ens ta en hel bit åt gången utan dela med mig. Usch hur ska jag nu kunna sova, nu kommer jag ju ligga och tänka på att få stoppa de i munnen hela natten. :huvet

ok, får väll gå dit och fråga någon gång!

haha! diggar att sätten du förklarar hur bra den där chockladen låter jätte kinky! du får gärna dela med dig av den chockladen till mig om den är så jävla go!:D

Saken är den att jag inte vet vad den heter, men den finns i en godisaffär på nedre planet i Täby centrum. Den finns längst in i butike och är totalt jävla svindyr. Finns kanske max tio olika smaker, varav den vita chokladen med nån smörkolanougataktigt har gett mig många ljuvliga stunder. :tungan Brukar glatt skutta därifrån med en påse på mellan 100 & 200 kronor och för det får man väl kanske en sådär 30-45 bitar. Dock så brukar jag inte ens ta en hel bit åt gången utan dela med mig. Usch hur ska jag nu kunna sova, nu kommer jag ju ligga och tänka på att få stoppa de i munnen hela natten. :huvet

woow, ja kanske förlorar min snusk-krona! :rofl :rofl det finns en snusk-tråd som jag startat, ni kanske kan fortsätta ert snusk där va?!

"stoppa den i munnen hela natten" jaja....ja vet nog va ni tänker allihopa!!!!!:rofl :rofl :rofl :hihi :hihi

woow, ja kanske förlorar min snusk-krona! :rofl :rofl det finns en snusk-tråd som jag startat, ni kanske kan fortsätta ert snusk där va?!

"stoppa den i munnen hela natten" jaja....ja vet nog va ni tänker allihopa!!!!!:rofl :rofl :rofl :hihi :hihi

det är ju du som tolkar det så;)

Haha, bara för att jag är blond är jag inte easy. Jag har egna popcorn god damn it. :hihi

Låg precis & kollade igenom lite bilder i kameran och jag hittade faktiskt en som är lite cool...men den är suddig..kanske därför jag tycker att den är frän. :yoparty

Åhh den där bilden e ju dirtier then ever :kiss

Alltid när jag ser unga tjejtuttar förbannar jag mig själv att jag inte uppskattade det när jag var ung(yngre).:3freak

kvinnor i min ålder = :milfisarna :tungan har häng tuttar och jag gillar faktiskt det med:rofl.

ok, får väll gå dit och fråga någon gång!

haha! diggar att sätten du förklarar hur bra den där chockladen låter jätte kinky! du får gärna dela med dig av den chockladen till mig om den är så jävla go!:D

Jo men seriöst, den chokladen kan nästan och nu säger jag nästan jämföras med sex. Skulle jag hamna på en öde ö så vill jag ha tillgång till den chokladen & sex så skulle jag kunna leva lycklig i MÅÅÅÅNGA dagar. :brynad

*ser väldigt oskyldig ut*

Åhh den där bilden e ju dirtier then ever :kiss

Alltid när jag ser unga tjejtuttar förbannar jag mig själv att jag inte uppskattade det när jag var ung(yngre).:3freak

kvinnor i min ålder = :milfisarna :tungan har häng tuttar och jag gillar faktiskt det med:rofl.

Jag får väl säga tack för att du kallar dom för unga tjejtuttar då, annars brukar jag kallas MILF faktiskt.

Last edited:
Jo men seriöst, den chokladen kan nästan och nu säger jag nästan jämföras med sex. Skulle jag hamna på en öde ö så vill jag ha tillgång till den chokladen & sex så skulle jag kunna leva lycklig i MÅÅÅÅNGA dagar. :brynad

*ser väldigt oskyldig ut*

i det senariot, om man byter ut chockladen mot en bra stereo och några bra metallica plattor och en gitarr, så skulle jag vara nöjd:)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back