Skriv-vad-du-vill-tråden

De e bara ett vräka upp fönstret och vråla åt dem, har jag gjort många gånger.
Om det funkar? Vem bryr sig, jag blev av med min frustration i alla fall!

Så högt kan jag inte vråla att jag överröstar 4 bilars signalhorn

Trivs bra här där jag bor :)
Gamla stan är jobbig året om men än mer på sommaren

Att bo i stan betyder att det är mer högljutt än i förorten, man får stå ut med mer oväsen helt enkelt.

Men att bo i gränden där Axel von Färsen blev upphunnen av pöbeln och bli upplyst om detta varje morgon på minst 5 olika språk är tänligen nervpåfrestande!

:D ja de kanske skulle vare nå men nä de ger ju inte så mycke, eller jo en polisanmälan kanske :näsblod

Att bo i stan betyder att det är mer högljutt än i förorten, man får stå ut med mer oväsen helt enkelt.

Men att bo i gränden där Axel von Färsen blev upphunnen av pöbeln och bli upplyst om detta varje morgon på minst 5 olika språk är tänligen nervpåfrestande!

Klart jag vet att de är högre ljud nivå här än i axelsberg där jag bodde innan. Men nog kunna de vara ett jäkla liv där med.
Här är trotts läget inte så mycke som man reagerar på mer än fordon med sirener på eller som denna gång bilar som är duma nog att sitta och signalera på en bil som inte har nån förare i bilen *suck*

Last edited:
Det var inte så jag menade, mera som en förstärkning till det jag sa...:)

:tummenupp
Har pratat med TRE, igen.... Varför ska de börja med en låååång utläggning om hur deras bredband funkar rent tekniskt? Har det med saken att göra?

Hmmm, jag kanske ska börja med en lååång utlägging om vårat skattesystem till alla som ringer.....

Idioter, frågan är nu, hur i helvete ska jag komma åt att reklamera mitt bredband......

Har pratat med TRE, igen.... Varför ska de börja med en låååång utläggning om hur deras bredband funkar rent tekniskt? Har det med saken att göra?

Hmmm, jag kanske ska börja med en lååång utlägging om vårat skattesystem till alla som ringer.....

Idioter, frågan är nu, hur i helvete ska jag komma åt att reklamera mitt bredband......

Brev, hederligt på papper.
Vill du jävlas så skickar du rekomenderat

Brev, hederligt på papper.
Vill du jävlas så skickar du rekomenderat

Skulle jag göra, men de har smart nog ej någon adress på hemsidan, men det borde man få fram från bolagsverket....

Det går inte ens att mejla dem, fast de e bredbandsleverantörer.......Redan där borde man ha ananat ugglor i mossen....

Kan någon skicka en hel karta med dunderstarka motivationspiller....:huvet

Kan du inte komma med en låååång utläggning om vårat skattesystem när du pratar med tre(o) istället?:D

Skicka ett strippogram, eller pröva med röksignaler...:D

Last edited:
Kan du inte komma med en låååång utläggning om vårat skattesystem när du pratar med tre(o) istället?:D

Skicka ett strippogram, eller pröva med röksignaler...:D

:D :D Bra förslag allt ihop, men ett stripogram skickar jag hellre hem till mig själv än slösar det på fullständiga idioter!!

Skulle jag göra, men de har smart nog ej någon adress på hemsidan, men det borde man få fram från bolagsverket....

Det går inte ens att mejla dem, fast de e bredbandsleverantörer.......Redan där borde man ha ananat ugglor i mossen....

3, Huvudkontor
Adress:
Lindhagensgatan 98
Box 30213
104 25 Stockholm
Tfn Växel: 0763-33 33 33
Fax: 0763-33 72 00

http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=478

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back