Motardträning i Södertälje 090111

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Tror inte jag fick en enda bra bild bara så ni vet :mad: :huvet

Jag orkar inte gå igenom alla idag men på begäran kommer ett par bilder direkt.
Resten kommer när jag har hunnit rensa lite .. de som är minst dåliga hamnar i galleriet .. länk kommer när det är fixat.

Håll till godo sålänge

DSC_1791c.jpg


DSC_1926c.jpg


DSC_1928c.jpg


DSC_1951c.jpg


DSC_2022c.jpg


DSC_2098c.jpg
 
Jag har också fotat där inne. Gick bra i början men vart svårare när röken från avgaserna började att yra runt i luften.
 
Samma person vurpade två ggr? hoho ..
sköna bilder annars =)
 
Kommer några bilder till
För alla som jag tog klicka HÄR

Några som blev hyfs på

Gokarthallen%2020090111%20004.JPG


Gokarthallen%2020090111%20059.JPG


Gokarthallen%2020090111%20277.JPG


Gokarthallen%2020090111%20309.JPG


Gokarthallen%2020090111%20340.JPG
 
Samma person vurpade två ggr? hoho ..
sköna bilder annars =)

Bild 1 är jag och bild 4 är min brorsa i mitt ställ...inte lätt när mann inte har några däcks värmare :näsblod

Riktigt schyssta bilder du fick på mig cEf!
Kan man använda dem på min hemsida?
Du med Conseal :tummenupp

/Andreas
 
Last edited:
Trevliga bilder Cef-conseal, ska in & kolla dina med Hoztic. Aha så blixten ville inte samarbeta Abbe?
 
Trevliga bilder Cef-conseal, ska in & kolla dina med Hoztic. Aha så blixten ville inte samarbeta Abbe?

I början gick det hyffsat .. men som för hoztic så slutade den sammarbeta efter ett tag .. tog evigheter att bli klar .. så vitbalansen blev fel ganska frekvent eftersom den inte utlöste :mad:

Nästa gång ska jag prova med auto på ALLT :rolleyes: .... eller inte
 
Bild 1 är jag och bild 4 är min brorsa i mitt ställ...inte lätt när mann inte har några däcks värmare :näsblod

Riktigt schyssta bilder du fick på mig cEf!
Kan man använda dem på min hemsida?
Du med Conseal :tummenupp

/Andreas

Du kan lägga upp dom din hemsida, inga problem med det.

Om nån vill ha högupplösta bilder att ha hemma så fixar man nog till också.
Om sedan någon tycker att bilden/bilderna är bra kan man sätta in en peng på Barncancerfondens konto, typ tjugo kronor eller så



(men det är inget krav)


.
 
Sådärja ... nu finns det 94 bilder i galleriet som du hittar HÄR!!
De som tidigare postas + några till. Inga höjdare men det kanske glädjer någon.

Här är några av dem...

DSC_1720.jpg


DSC_1835.jpg


DSC_1849.jpg


DSC_1992.jpg


DSC_2149.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top